عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

برگزاری دومین جلسه کارگروه تخصصی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور

وبدا؛ سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دومین جلسه کارگروه تخصصی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور در سال ۹۸ با حضور کلیه اعضاء در دفتر معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد.
به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومی معاونت؛ دکتر رضا محمدی افزود: در این جلسه شیوه نامه اجرایی کارگروه تخصصی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وی از جمله مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه را به بررسی راهکارهای کنترل و نظارت بر بازارچه های روز و همچنین باشگاههای ورزشی و خصوصاً باشگاه های بدنسازی اشاره کرد.
دکتر محمدی، تدوین برنامه گشت مشترک نظارت بر بازارچه های روز باشگاه های ورزشی در شهرکرد و سایر شهرستانها را از جمله مصوبات دیگر این کارگروه عنوان کرد.
سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، ضمن تاکید بر اهمیت مقوله آموزش در مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور و پیشگیری از آسیبهای ناشی از این فراورده ها گفت: در این جلسه مقرر شد اداره اصناف استان اقدامات لازم را در خصوص برگزاری جلسات منظم آموزشی ویژه صنوف مختلف به عمل آورد.
دکتر محمدی گفت: در جهت تسریع ارتباطات بین سازمانی، مقرر شد از طریق پلیس فتا استان نماینده ای به کارگروه تخصصی مبارزه با قاچاق معرفی شود ضمن اینکه در جهت انسجام هر چه بیشتر در مبارزه با پدیده قاچاق، مقرر شد مصوبات کارگروه تخصصی قاچاق به فرمانداریهای استان ابلاغ گردد.