عمومی | دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل

بازدید وزیر محترم علوم،تحقیقات وفناوری،نماینده محترم مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و مسئولین از پروژه دانشکده دامپزشکی دانشگاه

وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری فرمودند: تربیت نیروهای نخبه و انجام کارهای پژوهشی در دانشگاه تخصصی فناوری های نوین اقدامی به جا و شایسته است.
جناب آقای دکتر غلامی  در بازدید از پروژه در حال ساخت ساختمان دانشکده دامپزشکی آمل، اظهار کرد: ویژگی تخصصی بودن دانشگاه فناوری های نوین این شهرستان یکی از امتیازاتی است که این دانشگاه را از سایر دانشگاهها متمایز می کند .
وی تصریح کرد: تربیت نیروهای نخبه و انجام کارهای پژوهشی در دانشگاه تخصصی فناوری های نوین اقدامی به جا و شایسته است که مدیران دانشگاه این مهم را به بهترین نحو ممکن اجرایی کردند .
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: دانشگاه فناوری های نوین توانسته تا به حال با توجه به زمان کم تاسیس و انجام کارهای پژوهشی، خوب ظاهر شود و این موضوع ما را الزام به حمایت های بیشتر و بهتر کرده است .
غلامی گفت: دانشگاههای کوچک اگر با مدیریت درست و بر اساس برنامه ریزی های مدون و مناسب اداره شوند، می توانند اقدامات بزرگی انجام دهند و نان آور باشند که نمونه آن می توان به دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل اشاره کرد .
وی تاکید کرد: نباید دنبال تکثیر دانشگاههای جامع در سطح کشور باشیم و قطعا با تجمیع این دانشگاهها می توانیم بازخورد بهتری دریافت کرده و نیروهای نخبه را یکجا جمع کنیم که این موضوع می توانند به رشد و شکوفایی استعدادهای علمی کشور کمک شایانی کند .
غلامی بیان کرد: دانشکده دامپزشکی آمل با پیگیریهای دکتر یوسفیان در مجلس و دیگر مسئولان در حال ساخت است و تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد .
وی یادآورشد: وزارت علوم طبعا برای به نتیجه رسیدن این پروژه های نیمه کار، تمام تلاش خود را خواهد کرد و از تمامی دستگاههای ذیربط خواستار همکاری های مجدانه است .

جناب آقای دکتر دومیری گنجی  ریاست محترم دانشگاه، ضمن تسلیت ایام، عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به دکتر غلامی وزیرمحترم علوم ، تحقیقات و فناوری،  دکتر یوسفیان نماینده محترم مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار پرتلاش شهرستان آمل و همه مدیران و میهمانان حاضر در جلسه .
جناب آقای دکتر دومیری گنجی  در ادامه گفت : شهرستان آمل یکی از شهرهای قدیمی کشور می باشد که بعنوان اولین شهرهای ایران است که در زمینه های مختلف علمی تلاشهای زیادی انجام داده و اولین دانشگاه در آمل بوده و دانشمندان و فیلسوف های بزرگی پرورش داده است و بزرگانی چون حضرت علامه جوادی آملی و حضرت علامه حسن زاده آملی و ... نیز برای آمل می باشند.
جناب آقای دکتر دومیری گنجی گزارشی ازعملکرد حوزه های مختلف دانشگاه و همچنین گزارشی مبنی بر ساخت و توسعه دانشکده دامپزشکی دانشگاه فناوریهای نوین آمل بیان نمودند.
در ادامه جلسه جناب آقای دکتر یوسفیان نماینده محترم مردم آمل در مجلس شورای اسلامی  ضمن خیرمقدم به دکتر غلامی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری و دیگر مسئولین، بیان نمودند دانشگاه فناوری های نوین بیش از هزار نفر دانشجو در حال تحصیل دارد و با کمک و حمایت فرماندار پرتلاش  ساخت و سازهای خوبی برای این دانشگاه انجام شد و هم اکنون نیز جناب آقای دکتر دومیری گنجی که یکی از افتخارات استان مازندران می باشند در این شهرستان در حال خدمت هستند و برای پیشرفت و توسعه این دانشگاه با همکاری همکارانشان زحمات زیادی کشیدند که قابل تقدیرو تشکر می باشد.
همچنین جناب آقای دکتر یوسفیان بیان نمودند که  جناب آقای دکتر غلامی برای پایان کار این دانشکده مبلغ چهارده میلیارد تومان هزینه و اعتبار نیاز دارد که  هرمبلغی جناب وزیر برای تکمیل این پروژه پرداخت نمایند اینجانب به همان اندازه از ردیف دیگر بودجه پرداخت می نمایم.