عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان

دکتر نیکبخت با معاون توسعه، مدیریت و منابع وزیر دیدار کرد

کاظمی ذهابی/ وبدا

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سومین روز از حضور خود در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(دوشنبه بیست و پنجم شهریورماه) با معاون توسعه، مدیریت و منابع وزیر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش وبدا لرستان دکتر نیکبخت در این دیدار در خصوص مسائل مختلف مالی و پروژه های در دست ساخت دانشگاه با دکتر تقوی نژاد گفتگو کرد.

طرح مشکلات و‌مطالبات بازنشستگان، مسائل مالی و‌بدهی های سازمان های بیمه گر از جمله سازمان تامین اجتماعی ، کمک به توسعه زیر ساختها وهمچنین پروژه های عمرانی در دست احداث حوزه بهداشت و درمان لرستان و تشریح نیازها و ظرفیت های دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان سرفصل های مهم این گفتگو بودند.

در این دیدار در خصوص تسریع در روند اجرایی شدن موارد زیر توافقاتی انجام شد:

پرداخت مطالبات پرسنلی و بازنشستگان و سایر بدهی های حوزه عمرانی،دارو و تجهیزات پزشکی و ملزومات دارویی

پروژه درحال احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نیایش خرم آباد

کمک به بازسازی و تجهیز دانشکده پرستاری پلدختر که در جریان سیل اخیر لرستان دچار آسیب دیدگی شدید شده است

اختصاص بودجه واعتبارات به حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه

مجوز های لازم برای جذب و بکارگیری نیروی انسانی مورد نیاز حوزه های مختلف دانشگاه

بررسی درجهت ارتقاء و بهبود ردیف های بودجه و ابلاغی حوزه های مختلف بهداشت،درمان،آموزش و تحقیقات وفناوری، دانشجویی و فرهنگی با توجه به حادثه سیل اخیر فروردین ماه استان لرستان و همچنین مشکلات وضع موجود استان

در حاشیه ی این دیدار که معاون دکتر تقوی نژاد و مدیر مالی دانشگاه نیز حضور داشتند، از سرپرست دانشگاه و مدیر مالی به دلیل عملکرد مناسب در حوزه مالی، بودجه واعتبارات در پرداخت به موقع مطالبات پرسنل در سه ماه اخیر تقدیر شد.