عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

کشف اقلام آرایشی بهداشتی غیرمجاز در پاساژ معروف تهران



کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شمیرانات و ناظران اداره صنعت و معدن از سه مرکز خرید  در سطح شهرستان شمیرانات بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از شبکه بهداشت و درمان شمیرانات، در این طرح نظارتی که با حضور کارشناس مسوول مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی شبکه و کارشناسان اداره صنعت و معدن شمیرانات انجام شد، واحدهای توزیع کننده اقلام آرایشی و بهداشتی در پاساژهای قائم و البرز و خیابان شهرداریمورد نظارت و بازرسی قرار گرفتند.

این بازدیدهای مشترک در راستای پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور و حمایت از تولید کالاهای داخلی مجاز صورت گرفت و بازرسان به بررسی گزارش شکایت توزیع محصولات آرایشی غیرمجاز(طبق نامه معاونت غذا و داروی دانشگاه) در ۵ واحد مجتمع های تجاری مذکور پرداختند.

کارشناسان در بازدیدهای مذکور  اقلام آرایشی و بهداشتی را با استفاده از نرم افزار تی تک به طور دقیق مورد بررسی قرار دادند، همچنین پیگیری موارد عدم انطباق بازدیدهای قبلی در مورد توزیع و فروش اقلام آرایشی و بهداشتی با برچسب اصالت معتبر و فاکتور رسمی خرید کالا صورت گرفت و چک لیست های نظارتی نیز تکمیل شد.

در این بازدیدها  ۷ نوع اقلام آرایشی قاچاق و غیرمجاز کشف و ضبط شد و پرونده متخلفان برای بررسی به اداره تعزیرات حکومتی شمیرانات ارسال شد.

انتهای پیام/