عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه شورای مدیران ستادی معاونت بهداشت برگزار شد

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، با حضور دکتر علی‌رضا دلاوری، معاون بهداشت دانشگاه، جلسه شورای مدیران ستادی روز دوشنبه ۲۵ شهریور ۹۸ در سالن اجتماعات برگزار شد.
در آغاز جلسه دکتر دلاوری، از مدیران پیشین گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد، دکتر شهرام خرازی‌ها و گروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس دکتر مهرزاد ناصری، تقدیر و تشکر کرد و دکتر علی‌رضا شکیب را به‌عنوان سرپرست گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد و دکتر نرگس توکلی را به‌عنوان سرپرست گروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معرفی کرد.
دکتر دلاوری گفت: از همه گروه‌های ستادی درخواست می‌کنم با توجه به اهمیت شورای سلامت استان در خصوص سیاست‌گذاری حوزه بهداشت، این فرصت را غنیمت دانسته و سعی کنند مصوبات موثری را در شورا به تصویب برسانند.
دکتر دلاوری، با ارج نهادن به حوزه کارشناسی قوی در ستاد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر موضوع برنامه‌ریزی دقیق و نظارت در ستاد و اهمیت شاخص‌های بهداشتی به‌عنوان مشخصه برنامه‌ریزی و نظارت تاکید کرد.
وی در ادامه بازنگری و به‌روزرسانی شاخص‌های برنامه عملیاتی چهارساله را خواستار شد.
دکتر سعید تاملی، قائم‌مقام و معاون فنی معاونت بهداشت، از کارشناسان مسئول درخواست کرد؛ با توجه به تغییر و یا ارتقای بعضی از بسته‌های خدمت حتماً در چک‌لیست‌ها پایش و نظارت تجدیدنظر داشته و در بازدیدهای محیطی از چک‌لیست‌های به‌روز شده استفاده کنند، وی همچنین بر اهمیت شاخص‌ها بهداشتی تاکید کرد و از کارشناسان خواست همواره نظارت و پایش برنامه‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهند.
خبرنگار و عکاس: اسماعیل استاجی