عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه هم‌اندیشی مدیر امور مالی دانشگاه با روسای حسابداری واحدهای تابعه برگزار شد

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مدیریت امور مالی دانشگاه، جلسه‌ای باهدف چگونگی و نحوه انجام کاهش حجم مستندات اسناد مالی در راستای صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و کاهش هزینه‌ها، روز یکشنبه ۲۴ شهریورماه ۹۸، در سالن اجلاس حکیم ستاد مرکزی دانشگاه، برگزار شد.
در این جلسه مدیر امور مالی دانشگاه، در خصوص حجم زیاد ضمائم اسناد، مدارک و اطلاعات موجود و اشغال بیش‌ازحد فضا توسط این مستندات و نیز نبود دسترسی سریع، آسان، دقیق و به‌موقع به اطلاعات مالی، به نکاتی اشاره کرد.
آزاده چترروز این اقدام را موجب کاهش هزینه‌ها، کاهش فضای فیزیکی نگهداری اسناد مالی و سرعت بخشیدن به امور جاری، بازیابی اطلاعات و دسترسی سریع و آسان به اسناد و مدارک مالی دانست.
در ادامه جلسه چترروز از کاهش تولید ضمائم اسناد مالی، چاپ کاغذ، الکترونیک و دیجیتالی کردن امضای چک و اسناد مالی خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران ازجمله دانشگاه پیشرو و برتر درزمینهٔ اسکن و میکروفیلم اسناد مالی است و وضعیت بسیار مطلوبی در بین دانشگاه‌های کشور دارد.
در پایان جلسه، کارگروه‌هایی به تفکیک بیمارستان‌ها، دانشکده‌ها، شبکه‌ها، معاونت‌ها و مراکز تحقیقاتی در سطح روسای مالی دانشگاه تشکیل شد که به بررسی اسناد و ضمائم اسناد بپردازند و فرآیندهای اصلاحی پیشنهادی خود را تا جلسه بعدی ارائه دهند.
خبرنگار و عکاس: محمد پسندیده