عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت

مراسم هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار شد.

به گزارش مسول روابط عمومی دانشگاه ، در ابتدا این مراسم خسرو شفیعی مطلق معاون پژوهشی و فناوری واحد دهدشت با عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به مهمانان این مراسم ، وضعیت وچشم انداز حوزه خود از اهمیت و جایگاه پژوهش سخن گفت و بیان کرد عظمت دانش در یادگیری نیست بلکه در پژوهش است و باید در دانشگاه تلاش وافری در این خصوص داشته باشیم و از این طریق جایگاه رفیعی برای دانشگاه فراهم آوریم که مایه مباهات و افتخار باشد.


وی خاطر نشان کرد : این واحداز بهترین و مدرن ترین کارگاه ها و آزمایشگاه های استان برخوردار است که خوشبختانه مجهز به وسایل و تجهیزات روز می باشند و افتخار این را داریم جهت پیشرفت علمی پژوهشی دانشجویان و اساتید این مجموعه طبق استانداردهای دانشگاه آزاد اسلامی خدمات میدهیم.

معاون پژوهشی و فناوری در مراسم هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت گفت: با توجه به سیاست مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی که حرکت در زمینه پژوهش محوریست پس همه ما در این مقوله مسئولیت داریم و بی شک اساتید و پژوهشگران میتوانند در این راه نقش مهمی را ایفا کنندو در حقیقت پیشرفت پژوهشگر یعنی دستیابی به توانمندیهای بالای علمی ، فناوری، اقتصادی  و اجتماعی که موجب از بن بست در آمدن جامعه میشود.

افتتاحیه این مراسم با سخنرانی علمی  :دکتر کورش داوری با موضوع هویت و ماهیت پژوهش در مقیاس جهانی ، ملی ،منطقه ای و محلی ادامه یافت

این پژوهشگر استانی در ابتدا مقایسه ای در زمینه امور پژوهشی و علمی ورقابت بازارهای جهانی پرداخت که این صنعت با خاصیت رقابت پذیری در دنیای امروز و افزایش بهره وری صنعت با توسل به تکنولوژی های نوین در حال تحول است  . بنابر این صنعت کشور ما نیز برای رقابت با صنایع جهانی و منطقه ای و ارتقاء مستمر کیفیت باید بیشتر تلاش کند و توانمند شود و از فن آوری های نوین جهان بهره گیرد . همچنان که اساتید و پژوهشگران ما در دانشگاه ها باید با تحولات علمی و به روز دنیا همراه شوند و سبک آموزش و پژوهش ها را به سمت نیازهای کشور و دانش کاربردی تحول دهند.

در ادامه این برنامه چهار سخنران با محوریت اختلالات روانی ! اعتیادو قرص های روان گردان توسط دکتر مصطفی بهره بر معاون آموزشی واحد و نگاه من به خدا و انسان توسط دکتر محمود ایزد پناه مدیر گروه رشته الهیات و فقه و مبانی حقوق و گزاره های متون عرفانی توسط دکتر سیاوش نریمان عضو هیات علمی واحد و مفهوم فرهنگ توسط مهندس امید نوروزی اصل معاون فرهنگی دانشجویی واحد ارایه شد که با استقبال حاضرین روبرو شد .

به گزارش روابط عمومی واحد ، در خلال این مراسم از دکتر علی باقری نیا ، دکتر روح الله فاطمی و مهندس رضا خاضع عضو باشگاه پژوهشگران جوان بعنوان پژوهشگران برتر سال تجلیل به عمل آمد.

پایان بخش این مراسم برگزاری کارگاهای آموزشISI،ISCعلمی و پژوهشی توسط دکتر روح الله فاطمی و آموزش GIS و کاربرد آن در علوم مهندسی توسط مهندس محسنی مهر و کاربرد هاای نوین هوش مصنوعی توسط دکتر پروین و آموزش SIMULINKتوسط دکتر جمالی آرند بوده که مورد استقبال دانشجویان مقطع ارشد قرار گرفت.