عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه از مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی بازدید کرد

گالری عکس
دکتر صحرائیان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه روز شنبه ۲۳ شهریورماه ۹۸ با حضور دکتر امیرعلی حمیدیه، رئیس مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه و دکتر محمدرضا منظم اسماعیل پور، ­­سرپرست مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه­ از بخش‌های مختلف مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران دیدن کرد.
وی در حاشیه این بازدید گفت: بازدید بسیار خوبی بود و نشستی با دوستان و شرکت‌های دانش‌بنیانی که در مرز فناوری و دانش حرکت می‌کنند و در مرکز جامع پزشکی بازساختی و سلول درمانی مستقر شدند برگزار کردیم.
دکتر صحرائیان ادامه داد: قریب به ۱۵ شرکت دانش‌بنیان در این مرکز مستقر شدند و در مرز دانش در حال فعالیت هستند و محصولات استراتژیک ازجمله کارتی سل تراپی، سلول درمانی، چسب‌های نانو، داروهای نانو و تکنولوژی نانو تولید می‌کنند که هرکدام از آن‌ها برای درمان در آینده بسیار لازم و ضروری است.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: بسیار خرسندم که این مرکز راه‌اندازی شده و امروز از پروژه اتاق تمیز بازدید کردیم که ساخت پروژه ازنظر ساختاری به بالای ۵۰ درصد رسیده و امیدواریم به‌زودی شاهد افتتاح آن باشیم.
دکتر صحرائیان افزود: امروز از طریق اسکایپ با دانشجویانی که از طرف دانشگاه علوم پزشکی تهران برای آموزش دیدن به دانشگاه اراسموس هلند فرستاده شدند صحبتی خواهیم داشت و گزارش پیشرفت آن‌ها را خواهیم دید.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در پایان اضافه کرد: همه تلاش‌ها نشان می‌دهد باوجود تحریم‌ها کشور پویایی خودش را طی می‌کند و بیش از هر چیزی مدیون نیروی انسانی پرتلاش، باهوش و باپشتکار هستیم که باوجود مشکلات متعددی که وجود دارد خسته نشدند و کارشان را پیش می‌برند و این جای خوشحالی دارد.
خبرنگار: نسیم اخگر
عکاس: جمشید ربیعی