مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

برگزاری دومین رویداد «استارتاپ مچ» دانشگاه شریف در۱۸ مهرماه

به گزارش روابط عمومی؛ مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف، در نظر دارد دومین دوره از رویداد استارتاپ مچ را به منظور جذب نیروی متخصص برای تیم‌ها و استارتاپ‌ها برگزار کند. در این رویداد، زمینه‌ای فراهم شده تا صاحبان استارتاپ و شرکت‌های شتابدهی شده طی دو روز و در چند کارگاه آموزشی با مضامین تیم سازی، مسائل تقسیم سهام، مصاحبه و رزومه نویسی آشنا شوند.
این رویداد طی دو روز در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ مهرماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد. در بخش استارتاپی و تیمی در روز اول؛ تیم‌ها به ارائه زمینه کاری خود و اهداف و فضای تیم می‌پردازند افراد حاضر با آن تیم آشنایی اولیه پیدا کنند. همچنین در روز دوم رویداد تیم‌ها و افراد طی فرآیندی با یکدیگر مصاحبه و صحبت مستقیم خواهند داشت و به عبارتی با یکدیگر مچ می‌شوند. همچنین در هفته برگزاری رویداد و هم‌زمان با نمایشگاه کار به مدت یک هفته کارگاه‌های آموزشی با موضوعات منابع انسانی برای استارتاپ‌ها و سایر مسائل جذب و استخدام نیز برگزار خواهد شد.
گفتنی است؛ در این رویداد به تمامی تیم‌ها سه ماه زیرساخت و فضای ابری رایگان داده می‌شود، همچنین منتور شیپ و مشاوره منابع انسانی رایگان از دیگر مزایای شرکت در این رویداد است.
لازم به ذکر است؛ در بخش افراد متخصص نیز کارگاه‌های آموزشی جهت آموزش تیم‌سازی، مصاحبه، رزومه نویسی، Linkdin و … در نظر گرفته شده است.
فراهم کردن نیروی جوان، جویای رشد و متناسب برای استارتاپ‌ها، آشنایی دانشجویان با مسائل منابع انسانی استارتاپ‌ها و امیدآفرینی در میان دانشجویان برای ماندن در کشور و خلق ارزش از مهم‌ترین ویژگی‌های این رویداد دو روزه است.
آخرین مهلت ثبت‌نام ۱۰ مهر ۹۸ اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت karafarini.sharif.ir مراجعه نمایند.