عمومی | موسسه آموزش عالی پیام گلپایگان

مراحل تسویه حساب کتابخانه ویژه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد

- ثبت پروپوزال یا پیشنهاده در سامانه ثبت ایرانداک به نشانی: www.sabt.irandac.ac.ir و اخذ تایدییه مربوطه.

۲- ثبت پایان نامه در سامانه ثبت ایرانداک به نشانی www.sabt.irandac.ac.ir و اخذ تاییدیه مربوطه.

۳- ذخیره فایل تایید شده نهایی پایان نامه توسط ایرانداک بر روی لوح فشرده( CD )، به صورت WORD و PDF به همراه بر چسب مشخصات دانشجو، موضوع پایان نامه، استاد راهنما و سال دفاع و تحویل آن به جناب آقای ناصری مسئول کتابخانه و مرکز اسناد.

شایان ذکر است نیازی به تهیه نسخه صحافی پایان نامه نخواهد بود و ارائه لوح فشرده با مشخصات فوق الذکر، کفایت می کند.

۴- اخذ تاییدیه از استاد داور، راهنما و مشاور با ذکر تاریخ و رتبه دانشجو دردفاع(صفحه سوم پایان نامه) و اسکن آن بر روی فایل لوح فشرده ی پایان نامه ارسالی به ایرانداک.

لازم به توضیح است انجام تسویه حساب منوط به انجام تمامی مراحل فوق بوده و در صورت ناقص بودن، مسئولیت آن بر عهده شخص دانشجو خواهد بود.