عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

بازدید کارشناسان امور سلامت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از بیمارستانهای حضرت ولیعصر(عج) و دکتر شریعتی و بیمارستان در دست احداث امام حسین(ع) دانشگاه علوم پزشکی فسا

رحیم پورتقی و حسن حسینی کارشناسان امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور در نشست با حضور ریاست دانشگاه، معاونین توسعه و درمان و مدیران بودجه و دفتر منابع فیزیکی در خصوص وضعیت بیمارستانهای شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند و در ادامه از بیمارستانهای حضرت ولیعصر(عج) و دکتر شریعتی و بیمارستان در دست احداث امام حسین(ع) بازدید کردند.

به گزارش وب دا ؛ در این نشست دکتر مجتبی سهراب پور معاون درمان دانشگاه گزارشی از ضریب اشغال تخت متوسط اقامت بیمار و دیگر شاخص های بیمارستانی ارایه کرد.

مهندس حسن حسینی کارشناس امور سلامت سازمان برنامه و بودجه در خصوص شاخص های درمانی و لزوم اصلاح شاخص ها مطالبی بیان نمود.

پس از این نشست، از بخشهای مختلف بیمارستان های حضرت ولیعصر(عج) و دکتر شریعتی و بیمارستان در دست احداث امام حسین(ع) بازدید شد.

در این بازدیدها وضعیت خدمات رسانی و میزان اشغال تخت بخشها مورد بررسی قرار گرفت و بازرسان از نحوه ارائه خدمات بیمارستانها ابراز رضایت کردند.

در بازدید از بیمارستان در دست احداث امام حسین(ع) پیشرفت فیزیکی این پروژه مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور قول مساعد جهت تخصیص اعتبار لازم جهت تکمیل این بیمارستان و همچنین در نظر گرفتن اعتبار اولیه برای شروع پروژه احداث ساختمان دانشکده پرستاری دادند.