عمومی | موسسه آموزش عالی مهرالبرز

اطلاعیه راهنمای گام به گام ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ موسسه آموزش عالی مهرالبرز

به نام خداوند دانا و حکیم
اطلاعیه راهنمای گام به گام ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد
سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ موسسه آموزش عالی مهرالبرز

با سلام
ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی شما در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال ۹۹-۱۳۹۸ و آرزوی موفقیت برای شما پذیرفته عزیز و ابراز خوشوقتی از اینکه موسسه آموزش عالی مهرالبرز را به عنوان محل تحصیل دوره تحصیلات تکمیلی خود انتخاب نموده اید، راهنمای گام به گام ثبت نام در این موسسه به شرح ذیل به اطلاع می رسد.

ضمنا مراسم ویژه پذیرفته شدگان کارشناسی پیوسته موسسه آموزش عالی مهرالبرز به جهت آشنایی بیشتر با موسسه و نحوه تحصیل در مهرالبرز، روز شنبه ۲۳ شهریور ماه در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می گردد که جزییات بیشتر اطلاع رسانی خواهد شد.


اداره آموزش موسسه
شهریور۱۳۹۸

مراحل ثبت نام

به اطلاع پذیرفته شدگان عزیز می رساند

کلیه فرایند ثبت نام اولیه به صورت الکترونیکی انجام می شود و نیاز به حضور افراد در موسسه نمی باشد.

مرحله اول: ثبت نام الکترونیکی

کلیه مطالب مربوط به آشنایی با موسسه، نحوه تحصیل در فضای الکترونیکی، فرایند و ابزارهای موجود تحصیلی و دوره های آموزشی در بخشهای مختلف سایت دانشگاه قابل مشاهده می باشد، علاوه بر آنها بخش مشاوره آنلاین سایت نیز از زمان اعلام نتایج تا پایان فرصت ثبت نام هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۶ پاسخگوی سوالات شما در زمینه های مختلف خواهد بود.

دانلود تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ مقطع کارشناسی ارشد

معرفی کامل دوره های آموزشی:

فرم ثبت نام الکترونیکی از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۴ شهریور ماه لغایت سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ و از طریق سامانه ثبت نام الکترونیکی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.که با استفاده از کدملی و شماره شناسنامه نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سیستم ثبت نام الکترونیکی مهرالبرزاقدام نمایید.

مدارک لازم جهت بارگزاری در سامانه ثبت نام الکترونیکی:
کلیه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام الکترونیکی به شرح زیر میباشد:

•     تصویر عکس پرسنلی ۳x۴
•    تصویر کارت ملی(پشت و رو)
•    تصویر کلیه صفحات شناسنامه (کلیه صفحات )
•    تصویر کارت پایان خدمت (پشت و رو) ویژه برادران(در صورت مشمول بودن می بایست برگه درخواست معافیت تحصیلی از سامانه ثبت نام پرینت گرفته و در روز تحویل مدارک و ثبت نام حضوری در تاریخ ۴ مهرماه تحویل گردد )
•    تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی موقت مقطع دوره کارشناسی (در صورت آماده نبودن گواهی موقت، فرم معدل فارغ التحصیلی مهر و امضا شده توسط دانشگاه دوره کارشناسی و یا گواهی مبنی بر اعلام فارغ‌التحصیلی از دانشگاه مربوطه)ضمنا در صورت قید نشدن معدل در مدرک تحصیلی، ریز نمرات و یا مدرکی که معدل در ان قید شده باشد، پیوست گردد.
•    تصویر فرم مخصوص میانگین تعداد واحدهای گذرانده برای دانشجویان سال اخر دوره کارشناسی مهر و امضا شده توسط دانشگاه مربوطه (مربوط به فارغ التحصیلان نیمسال دوم ۹۸-۱۳۹۷) (فرم مندرج در دفترچه شماره یک سازمان سنجش)
•    تصویر مدرک تحصیلی دوره کاردانی ،در صورت ناپیوسته بودن دوره کارشناسی (در صورت قید نشدن معدل در مدرک کاردانی، ریز نمرات نیز پیوست گردد)
•    تصویر کارت ایثارگری و معرفی نامه از بنیاد شهید. (درصورت ایثارگری)
تصویر فرم تعهد برای پذیرفته شدگانی که کسر مدارک تحصیلی دارند. لطفا در صورتی که کسر مدرک دارید در قسمت مربوط به بارگذاری مدرک مربوطه، فرم پیوست را تکمیل و بارگذاری نمایید (فرم پیوست)

تذکر مهم: پذیرفته شدگان گرامی دقت فرمایند که پس از تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی و پرداخت شهریه، کدرهگیری تکمیل فرم به آدرس پست الکترونیکی که در فرم اعلام نموده اید ارسال می گردد.

تذکر مهم: اداره آموزش کلیه مدارک بارگذاری شده در سامانه ثبت نام را راستی آزمایی خواهد کرد و نواقص از طریق پیامک به فرد پذیرفته شده اطلاع رسانی خواهد شد . بدیهی است پذیرفته شدگان در مهلت تعیین شده می بایستی نسبت به تکمیل و رفع نواقص اقدام نمایند در غیر اینصورت کلیه عواقب نقص پرونده به عهده پذیرفته شده می باشد .

کلیه مراحل ثبت نام با پست الکترونیکی شما انجام خواهد شد، لطفا هنگام تکمیل فرم از پست الکترونیکی( email ) و شماره تلفن همراه معتبر و شخصی استفاده نمایید.

در صورت عدم مشاهده ایمیل در Inbox و یا spam سرویس پست الکترونیکی خود، جهت پیگیری نام و نام خانوادگی خود را به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال فرمایید تا در کوتاه ترین زمان پاسخ داده شود.

لازم به ذکر است با توجه به ارائه الکترونیکی دوره ها دراین موسسه، خدمات آموزشی حضوری از تعهدات موسسه نمی باشد، اما در جهت افزایش کیفیت آموزشی، تعدادی کلاس حضوری نیز در طول ترم طبق تقویم آموزشی برگزار می گردد که انتظار می رود دانشجویان در آن شرکت نمایند. در حال حاضر این خدمات به صورت رایگان ارائه می شود.


میزان شهریه هر ترم عبارت است از : شهریه ثابت + شهریه متغیر که در جدول برنامه های آموزشی در این قسمت قابل مشاهده می باشد .

مرحله دوم : ارائه مدارک و حضور در جلسه معارفه

پذیرفته شدگان گرامی دقت نمایند جهت تکمیل فرآیند ثبت نام می بایست مدارک زیر در روز پنجشنبه ۴ مهر ماه در محل های تعیین شده تحویل گردد.

تذکر :

مدارک مورد نیاز جهت ارائه به شرح زیر می باشد :

•    اصل گواهی موقت یا کپی برابر اصل دانشنامه مقطع کارشناسی ،
•    در صورت آماده نبودن گواهی موقت فرم معدل فارغ التحصیلی مهر و امضا شده توسط دانشگاه دوره کارشناسی و یاگواهی مبنی بر اعلام فارغ التحصیلی از دانشگاه مربوطه) دانشجویانی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته هستند می بایستی اصل گواهی موقت یا کپی برابر اصل دانشنامه مقطع کاردانی خودکه معدل در ان قید شده باشد را نیز ارائه نمایند لازم به ذکر است در صورت عدم قید معدل در مدرک دوره کاردانی ارائه ریز نمرات مقطع مذکور الزامی است)

توجه: دانشجویانی که در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ فارغ التحصیل شده اند لازم است

فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر" مندرج در دفترچه شماره ۱را تکمیل و به مه رو امضای دانشگاه مربوطه رسانده و همراه با سایر مدارک ارائه نمایند

•    ۶ قطعه عکس پرسنلی ۳x۴ با زمینه سفید
•    اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه
•    اصل و کپی کارت ملی (پشت و رو) ***
•    اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (پشت و رو)

فایل ها:

•    فرم معدل
•    فرم واحدهای گذرانده
***نکته مهم :
-کارکنان نظامی متعهد خدمت در سازمان ها و یا وزارتخانه ها موظف به ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت بالاترین مقام اجرایی سازمان مربوط می باشند .لذا می بایست اصل نامه مربوطه را به همراه مدارک فوق الذکر ارائه نمایند
- در صورت مشمول بودن، ارائه پرینت برگه درخواست معافیت تحصیلی که از سیستم ثبت نام قابل دریافت می باشد، جهت الصاق عکس و مهمور شدن به مهر موسسه و ارائه به پلیس+۱۰، الزامیست.
توجه :مشمولین نظام وظیفه موظفند با برگه درخواست معافیت تحصیلی مهمور شده به مهر موسسه به پلیس+۱۰ مراجعه نموده و حد اکثر تا ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۸ برگه معافیت تحصیلی خود را به اداره آموزش

براساس تقویم آموزشی زمان برگزاری جلسه معارفه صبح روز پنجشنبه ۴ مهر می‌باشد که جزییات آن پس از انجام ثبت نام الکترونیکی از طریق سایت موسسه آموزش عالی مهر البرز به اطلاع شما خواهد رسید.

تذکرمهم:

لازم به توضیح است، قبل از آغاز دوره و در روز معارفه، دانشگاه سمینار آموزشی ویژه دانشجویان ورودی جدید در خصوص فرایند تحصیل در دانشگاه مجازی و معرفی ابزارها و سیستمهای مورد نیاز در طول دوره برگزار می نماید و راهکارهای مناسب یادگیری در محیط های آموزش الکترونیکی را به طور کامل ارائه می نماید

بدیهی است میزان توجه و دقت شما در این رابطه می تواند نشان دهنده بخشی از ویژگی های عملکرد شما در طول دوران تحصیل در فضای آموزش الکترونیکی باشد که ضرورتاً پس از این تعامل بیشتری نیز با آن خواهید داشت

شما می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق:

و یا تماس با نشانی های ذیل دریافت نمایید:

  • پست الکترونیکی اداره مالی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید | | شماره ۵۷۶۵۸-۰۲۱ و داخلی  ۱۱۰ و ۱۱۳
  • پست الکترونیکی اداره آموزش این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |شماره تلفن ۵۷۶۵۸-۰۲۱ و داخلی ۱۲۲
  • پست الکترونیکی پشتیبانی سامانه ثبت نام : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید | شماره تلفن موسسه و داخلی ۴۰۲

روابط عمومی مهرالبرز