عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تسلیت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی ، روزهای حماسه پیروزی خون بر شمشیر و تقابل حق و باطل را به عموم مردم شریف استان بویژه جامعه دانشگاهیان و کارکنان این مجموعه تسلیت گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: محرم ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت ، ماه انتشار امر به معروف و نهی‌ از منکر است و حماسه تاسوعا و عاشورا، حماسه‌ای بس بزرگ از انسانهای الهی است که باید از آن درسهای زندگی را آموخت .
وی ضمن تسلیت ایام شهادت فرزند پیامبر، سالار آزادگان جهان و سید و سرور شهیدان اسلام، امام حسین علیه السلام و علمدار دشت نینوا حضرت ابوالفضل العباس ( علیه السلام ) و یاران با وفای ابا عبدالله الحسین (ع) و آرزوی قبولی سوگواری عزاداران ابراز امیدواری کرد: همه ما با تاسی از راه شهدا و اندیشه های ناب اسلامی در جهت تعمیق آموزه های والای نهضت حسینی در جامعه و ترویج ارزشهای اسلامی و اخلاقی حرکتی در خور شان و جایگاه این نهضت داشته، تا این اقدامات راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات کنونی باشد.
وی تصریح کرد: بدون شک تلاش در راه زنده نگه داشتن نهضت حسینی و پویایی عاشورا و ماندگاری آن در جهان رضایت حق‌تعالی و حضرت بقیه‌الاعظم (عج) را در برخواهد داشت، امید که در این راه استوار و ثابت قدم باشیم.