علوم پایه | دانشگاه ارومیه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه در سال تحصیلی ۹۹-۹۸

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه

در سال تحصیلی ۹۹-۹۸

ضمن تبریک قبولی داوطلبان عزیز در آزمون تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۸ دانشگاه ارومیه، بدینوسیله اعلام می‌گردد؛ ثبت نام پذیرفته شدگان ابتدا به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه ارومیه و سپس به صورت حضوری جهت تشکیل پرونده و تحویل مدارک ثبت نامی انجام خواهد پذیرفت و اطلاع رسانی در خصوص ثبت نام ورودیهای جدیدشامل زمانبندی مراجعه حضوری به دانشگاه، مسائل مربوط به انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی۹۹-۹۸، اطلاع رسانی در خصوص نحوه برخورداری از تسهیلات رفاهی دانشگاه از قبیل نحوه رزرواسیون غذا، خوابگاه های دانشجویی و . . . از طریق این سایت انجام خواهد گرفت. پذیرفته شدگان عزیز بایستی قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه، جزئیات فرایند پذیرش و ثبت نام در دانشگاه را به شرح زیر و به دقت مطالعه نمایند و بر اساس زمانبندی اعلام شده در سایت ثبت نام ورودی های جدید عمل نمایند.

زمانبندی ثبت نام اینترنتی و حضوری:

ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ دانشگاه ارومیه در تاریخ‌های ۲۵، ۲۴، ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ انجام خواهد شد و این زمان قابل تمدید نخواهد بود.

پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد بایستی پس از انجام ثبت نام اینترنتی به ترتیب زمانی انجام ثبت نام اینترنتی و طبق جدول زمانبندی زیر با در دست داشتن مدارک ثبت نامی به دانشکده مربوطه جهت تحویل مدارک ثبت نامی و انجام ثبت نام حضوری و دریافت کارت دانشجویی خود، مراجعه نمایند. مراجعه حضوری پذیرفته شدگان پردیس دانشگاه، مرکز شهید باکری میاندوآب، و دانشکده فنی و مهندسی خوی به ترتیب در پردیس دانشگاه، مرکز شهید باکری میاندوآب، و دانشکده فنی و مهندسی خوی خواهد بود. آدرس دانشکده ها و پردیس دانشگاه جهت مراجعه حضوری در انتهای همین اطلاعیه درج گردیده است.

جدول زمانبندی ثبت نام اینترنتی و مراجعه حضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد

ردیف

ثبت نام اینترنتی

مراجعه حضوری برای دریافت کارت دانشجویی و شروع کلاس ها

تشکیل پرونده و تحویل مدارک ثبت نام در محل دانشکده ها

۱

۱۳۹۸/۶/۲۳

۱۳۹۸/۰۶/۳۰

۱۳۹۸/۰۶/۳۰

۲

۱۳۹۸/۰۶/۲۴

۱۳۹۸/۰۶/۲۵

۱۳۹۸/۰۶/۳۱

۱۳۹۸/۰۶/۳۱

یادآوری: ثبت نام پذیرفته شدگان واحد پردیس دانشگاهی نیز به صورت اینترنتی انجام خواهد گرفت.

تکالیف پذیرفته شدگان برای ثبت نام:

۱-مراجعه به سایت اینترنتی دانشگاه ارومیه به آدرس http://www.urmia.ac.ir و " سایت ثبت نام ورودیهای جدید" بر اساس برنامه زمانی فوق

۲-دریافت و مطالعه اطلاعیه ثبت نام، راهنمای ثبت نام اینترنتی، راهنمای رزور اینترنتی غذا، و راهنمای استفاده از سامانه امور خوابگاه ها(ویژه دانشجویان متقاضی استفاده از خوابگاه)

۳-دریافت فرم تعهد و چک لیست تحویل مدارک ثبت نامی از بخش فرم های کارشناسی ارشد و تکمیل آن

۴-واریز فیش بانکی به مبلغ ۱۵۰۰۰۰ریال معادل پانزده هزار تومان به حساب شماره۰۱۰۸۹۰۱۰۶۹۰۰۹ به نام دانشگاه ارومیه- عواید اختصاصی صدور کارت دانشجویی نزد بانک ملی، جهت صدور کارت دانشجویی.

۵-ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی ورودی های جدید و انجام مراحل ثبت نام با توجه به فایل راهنمای ثبت نام اینترنتی و دریافت کد رهگیری و تهیه چاپ رسید ثبت نام.

تذکر مهم: در فرایند ثبت نام اینترنتی نیازی به اسکن و ارسال مدارک ثبت نامی نبوده و پذیرفته شدگان تنها بایستی "فیش واریزی برای صدور کارت دانشجویی" را در سیستم ثبت نام اینترنتی اسکن و ارسال نمایند.

۶-دریافت "فرم مرکز آمار و کامپیوتر«پرسشنامه دانشجویی»" از بخش فرم های عمومی سایت ثبت نام ورودی های جدید و تکمیل آن

۷-دریافت "پرسشنامه پیشینه و علایق ورزشی" و "فرم پایش فرهنگی و فوق برنامه" از بخش فرم های عمومی سایت ثبت نام ورودی های جدید و تکمیل آن.

۸-دریافت "فرم تقاضانامه بهره مندی از آموزش رایگان(فرم شماره۴)"(مخصوص دانشجویان روزانه) از بخش فرم های کارشناسی ارشد سایت ثبت نام و تکمیل آن. این فرم بایستی توسط دانشجو امضا و دارای اثر انگشت باشد).

۹-دریافت "فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر(فرم شماره۳-)" دوره کارشناسی از بخش فرم های کارشناسی ارشد سایت ثبت نام و تکمیل آن.(ویژه دانشجویان ترم آخر که تا ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند و در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ پذیرفته شده اند)

۱۰-دریافت "فرم درخواست معافیت تحصیلی»" از بخش فرم های عمومی سایت ثبت نام ورودی های جدید و تکمیل آن(ویژه دانشجویان مرد که فاقد مدرک نظام وظیفه بوده و برای آنها معافیت تحصیلی درخواست خواهد شد)

۱۱-پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از خوابگاه می باشند باید هنگام ثبت نام اینترنتی گزینه (متقاضی خوابگاه هستم) را انتخاب نمایند و با شرایط ذیل نسبت به سکونت اقدام نمایند:

الف) پذیرفته شدگانی که گزینه(متقاضی خوابگاه هستم) را انتخاب نمایند به مدت یک سالتحصیلی(دو ترم) اجاره بهای خوابگاه برای ایشان ثبت خواهد شد، لذا خواهشمند است در صورت عدم تمایل به سکونت در خوابگاه (به هر دلیلی از جمله: انصراف، انتقال، مهمان و...) تا مورخه ۹۸/۰۷/۱۵ جهت حذف بدهی ثبت شده الزاما بصورت حضوری به اداره امور خوابگاهها مراجعه نمایند. در غیر اینصورت هزینه دو ترم خوابگاه ثبت و اخذ خواهد شد و اداره امور خوابگاهها با توجه به  اطلاع رسانی انجام شده از بابت بدهی ثبت شده، هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

ب) پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از خوابگاه دانشجویی می باشند، بایستی از تاریخ ۹۸/۶/۲۳ به بعد و قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه با ورود به سامانه امور خوابگاه ها (از طریق صفحه اصلی دانشگاه ارومیه) نسبت به مشاهده خوابگاه اختصاص داده شده و پرداخت اینترنتی هزینه سکونت در خوابگاه اقدام نموده و با تهیه نسخه چاپی از کاردکس اسکان (همان معرفی نامه خوابگاه( و تاییدیه پرداخت اجاره بهای خوابگاه جهت سکونت به محل خوابگاه مراجعه فرمایند.

تذکر۱: در هیچ کدام از مراحل ثبت تقاضا برای استفاده از خوابگاه و یا اطلاع از خوابگاه تخصیص داده شده، نیازی به مراجعه حضوری به اداره امور خوابگاه ها نمی باشد.

تذکر۲: آدرس خوابگاه تخصیص داده شده در کاردکس اسکان موجود است.

تذکر۳: نحوه ورود به سامانه امور خوابگاه ها، تهیه نسخه چاپی کاردکس اسکان و پرداخت هزینه در قسمت اطلاعیه های سامانه مذکور موجود می باشد.

۱۲-دریافت "فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبلی" از بخش فرم های کارشناسی ارشد و تکمیل آن در دو نسخه بدون قلم خوردگی.

۱۳-دریافت "فرم مشخصات دانشجویان شاهد و ایثارگر-ارشد و کارشناسی ارشد"(فرزند جانباز بالای۲۵%، فرزند و همسر آزاده) و تکمیل آن(ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر) از بخش فرم های عمومی سایت ثبت نام ورودی های جدید.

لازم به ذکر است دانشجویان شاهد و ایثارگر جهت بهره‌مندی از مزایای ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر ضروری است پس از مراجعه به دانشگاه و تشکیل کلاس ها با در دست داشتن این فرم، به این ستاد واقع در پردیس نازلو دانشگاه ارومیه مراجعه نمایند.

۱۴-پذیرفته شدگان پردیس دانشگاهی بایستی با مراجعه به بخش فرم های پردیس، در سایت ثبت نام ورودی های جدید، فایل های "شهریه مقطع کارشناسی ارشد ورودی۹۸" و"چک لیست مدارک کارشناسی ارشد-پردیس دانشگاهی" را دریافت نموده و مفاد آنرا به دقت مطالعه و بر اساس آن نسبت به تهیه مدارک ثبت نامی اقدام نمایند. همچنین این دانشجویان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به آدرس اینترنتی http://pardis.urmia.ac.ir مراجعه نمایند.

۱۵-پذیرفته شدگان پردیس دانشگاهی بایستی با مراجعه به بخش دریافت فایل های ویژه دانشجویان پردیس، در سایت ثبت نام ورودی های جدید، فایل های "مدارک و مراحل مالی ثبت نام"، "چک لیست مدارک کارشناسی ارشد-پردیس دانشگاهی"، و " فرم تعهد صلاحیت های عمومی" را دریافت نموده و مفاد آنرا به دقت مطالعه و بر اساس آن نسبت به تهیه مدارک ثبت نامی اقدام نمایند. همچنین این دسته از پذیرفته شدگان بایستی قبل از مراجعه حضوری به واحد پردیس دانشگاه، نسبت به تکمیل فرم های مربوطه اقدام نمایند و در زمان مراجعه به پردیس دانشگاهی به همراه سایر مدارک ثبت نامی تحویل دهند. همچنین این دانشجویان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به آدرس اینترنتی http://pardis.urmia.ac.ir مراجعه نمایند.

۱۶-کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد بایستی در تاریخ ذکر شده در جدول بالا با در دست داشتن مدارک زیر به دانشکده مربوطه مراجعه نموده و کارت دانشجویی خود را از واحد حراست دانشکده دریافت نمایند. مراجعه حضوری پذیرفته شدگان پردیس دانشگاهی در محل پردیس دانشگاهی خواهد بود. آدرس دانشکده ها و پردیس دانشگاه جهت مراجعه حضوری در انتهای همین اطلاعیه درج گردیده است.

-فرم مرکز آمار و کامپیوتر«پرسشنامه دانشجویی» به صورت تکمیل شده

-فیش واریزی ۱۵۰۰۰۰ریالی جهت صدور کارت دانشجویی

-نسخه چاپی کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان

-"پرسشنامه پیشینه و علایق ورزشی" و "فرم پایش فرهنگی و فوق برنامه" به صورت تکمیل شده

مدارک لازم برای تشکیل پرونده در محل دانشکده:

۱-رسید ثبت نام اینترنتی.(رسید ثبت نام اینترنتی به منزله فرم ثبت نام می باشد که ارائه آن به همراه سایر مدارک ثبت نامی الزامی است)

۲-اصل‌ و دو برگ‌ تصویر مدرک‌ کارشناسی(لیسانس‌) مورد تایید وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای ‌عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) قید شده‌ باشد‌.

تذکرمهم:  لازم به توضیح است پس از ثبت نام و در حین تحصیل اداره تحصیلات تکمیلی از تحویل اصل یا کپی مدارک ثبت نامی به دانشجو معذور می باشد.

تبصره‌۱- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی‌(لیسانس) نمی‌باشند، لازم‌ است اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل اخذ مدرک مذکور را با محتوی"فرم شماره۲" (قابل دریافت از بخش فرم های کارشناسی ارشد سایت ثبت نام) تکمیل و پس از تایید موسسه محل تحصیل، در زمان ثبت‌نام حضوری ارائه نمایند.

۳-اصل ویک برگ تصویر مدرک کاردانی(تصویر مدرک زمان ثبت نام اخذ می شود) برای دانشجویانی که دوره لیسانس آنها کارشناسی ناپیوسته می باشد.

تذکرمهم:  نظر به اینکه معدل کاردانی و کارشناسی پذیرفته شدگان جهت بررسی معدلها هنگام ثبت نام در آزمون(قبول یا لغو قبولی)در پرتال وزارت علوم درج می شود لذا ارایه مدرک کاردانی که معدل آن مشخص می باشد الزامی است.

۴-اصل‌ و دو سری‌ تصویر از تمام‌ صفحات‌ شناسنامه‌ و کارت ملی.

۵-شش‌ قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ ۴×۳ تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌.

۶-ارائه مدرکی که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه آنها‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه ۳ دفترچه‌ راهنمای شماره‌ یک‌ آزمون‌ ورودی‌ تحصیلات‌ تکمیلی‌ (دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ داخل‌) سال۱۳۹۸ مشخص‌ کند (برای‌ برادران‌).

۷-"فرم تقاضانامه بهره مندی از آموزش رایگان(فرم شماره ۴ )"(ویژه دانشجویان روزانه)

۸-"فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر(فرم شماره ۳ )" دوره کارشناسی ارشد( ویژه پذیرفته شدگانی که کلیه واحدهای درسی آنها تا ۱۳۹۸/۰۶/۳۱  با موفقیت به اتمام برسد ولی زمان اعلام فراغت از تحصیل آنان به هر علت حد اکثر تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ باشد؛ به شرطی که برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ واحدی اخذ نکرده باشند)

۹-"فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع قبلی"(کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد بایستی این فرم را در دو نسخه بدون قلم خوردگی تهیه و ارائه نمایند)

۱۰-"فرم درخواست معافیت تحصیلی»" (ویژه دانشجویان مرد که فاقد مدرک نظام وظیفه بوده و برای آنها معافیت تحصیلی درخواست خواهد شد)

یادآوری: پذیرفته شدگان مرد فاقد پایان خدمت یا معافیت دائم  بایستی "فرم درخواست معافیت تحصیلی" را از بخش فرم های عمومی سایت ثبت نام دریافت و در دو نسخه تکمیل نموده و در زمان مراجعه حضوری به دانشگاه به همراه سایر مدارک ارائه نمایند. لازم به توضیح است تشکیل پرونده و ثبت نام قطعی از پذیرفته شدگان مرد منوط به ارائه معافیت تحصیلی می باشد.

۱۱-فرم تعهد و چک لیست تحویل مدارک ثبت نامی به صورت تکمیل شده

۱۲-حکم‌ مرخصی‌ سالانه‌ یا موافقت‌ کتبی‌ و بدون‌ قید و شرط سازمان‌ متبوع‌ برای‌ کارمندان‌ دولت(الزامی)

۱۳-اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل‌ اخذ کارشناسی‌(لیسانس‌) برای‌ آن‌ دسته‌ از داوطلبانی‌ که‌ با توجه‌ به‌ مفاد آیین‌نامه پذیرش با آزمون استعدادهای درخشان، مصوب ۲۵/۴/۱۳۹۳ شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌ با امتیاز‌ رتبه‌ اول‌ پذیرفته‌ شده‌اند(مطابق فرم شماره۱).

۱۴-فرم اخذ تعهد مبنی بر ارائه  معافیت تحصیلی(مخصوص دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ابطال معافیت دریافت ننموده و تسویه حساب نکرده اند- قابل دریافت از بخش فرم های عمومی سایت ثبت نام ورودی های جدید).

۱۵-رسید پرداخت اینترنتی برای دانشجویان نوبت دوم(شبانه) به مبلغ۲۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال علی الحساب (راهنمای پرداخت اینترنتی بخش "فایلهای راهنما" سایت ثبت نام ورودی های جدید).

تذکرات‌ مهم:

۱-پذیرفته شدگان منحصرا بایستی در تاریخ های اعلام شده با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه جهت دریافت کارت دانشجویی و تحویل مدارک به دانشکده خود مراجعه نمایند و حضور شخص پذیرفته شده جهت انجام مراحل پذیرش و ثبت نام، الزامی است و عدم مراجعه پذیرفته شدگان در تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

۲-معدل‌ مدرک کاردانی، کارشناسی (لیسانس)‌  پذیرفته‌ شده باید با معدل‌هایی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و شرکت در آزمون اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد.

۳-از پذیرفته شدگانی‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ ۹۸/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ «کان‌ لم‌یکن» تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ آنان، طبق‌ مقررات‌ با ایشان‌ رفتار خواهد شد.

۴-در هر مرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصیل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد داوطلبی‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی «کان‌لم‌‌یکن» تلقی‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

جدول آدرس دانشکده ها به تفکیک گروه های آموزشی جهت مراجعه حضوری

ردیف

گروههای آموزشی

محل ثبت نام و تحویل مدارک

آدرس

۱

علوم پایه

دانشکده علوم

ارومیه - کیلومتر ۱۱ جاده سرو – پردیس نازلو

علوم پایه(رشته های شیمی)

دانشکده شیمی

ارومیه - کیلومتر ۱۱ جاده سرو – پردیس نازلو

۲

فنی ومهندسی

دانشکده فنی و مهندسی

ارومیه - کیلومتر ۱۱ جاده سرو – پردیس نازلو

فنی ومهندسی (رشته های برق و کامپیوتر)

دانشکده برق، کامپیوتر و فناوریهای پیشرفته

ارومیه - کیلومتر ۱۱ جاده سرو – پردیس نازلو

۳

مجموعه علوم اقتصادی، حسابداری

دانشکده اقتصاد و مدیریت

ارومیه - کیلومتر ۱۱ جاده سرو – پردیس نازلو

۴

دامپزشکی

دانشکده دامپزشکی

ارومیه - کیلومتر ۱۱ جاده سرو – پردیس نازلو

۵

کشاورزی

دانشکده کشاورزی

ارومیه - کیلومتر ۱۱ جاده سرو – پردیس نازلو

۶

منابع طبیعی

دانشکده منابع طبیعی

ارومیه - کیلومتر ۱۱ جاده سرو – پردیس نازلو

۷

مجموعه تربیت بدنی

دانشکده علوم ورزشی

ارومیه - کیلومتر ۱۱ جاده سرو – پردیس نازلو

۸

علوم انسانی(بجز اقتصاد، حسابداری)

دانشکده ادبیات وعلوم انسانی

ارومیه –خیابان والفجر ۲ – روبروی صدا وسیما

۹

زبان

دانشکده ادبیات وعلوم انسانی

ارومیه –خیابان والفجر ۲ – روبروی صدا وسیما

۱۰

رشته علوم و مهندسی باغبانی- گیاهان دارویی

مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب

میاندوآب- انتهای خیابان ۱۷ شهریور- بالاتر از کوی رابری - کیلومتر ۴ - نرسیده به ایستگاه راه آهن

۱۱

هنر(برنامه ریزی شهری، معماری)

دانشکده هنر

ارومیه کیلومتر یک جاده سرو- دانشکده هنر

۱۲

رشته مهندسی عمران سازه(پذیرفته شدگان دانشکده فنی و مهندسی  خوی)

دانشکده فنی و مهندسی خوی

خوی - شهرک ولیعصر--بلوار شمس تبریزی-روبروی مسجد فاطمه الزهرا

۱۳

رشته نانوفیزیک و نانوشیمی

دانشکده برق، کامپیوتر و فناوریهای پیشرفته

ارومیه - کیلومتر ۱۱ جاده سرو – پردیس نازلو

آدرس پردیس دانشگاه ارومیه: ارومیه – خیابان شهید بهشتی – پردیس دانشگاه ارومیه

دانلود فایل اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری نیمه متمرکز دانشگاه ارومیه در سال تحصیلی ۹۹-۹۸