عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان

روسای دانشکده های بهداشت، تغذیه، پیراپزشکی و سازمان فوریت های پزشکی استان معارفه شدند

کاظمی ذهابی/وبدا

آیین معارفه ی روسای جدید دانشکده های بهداشت، تغذیه و پیراپزشکی و همچنین سرپرست سازمان فوریت های پزشکی استان با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

به گزارش وبدا لرستان، در این مراسم که در مجتمع دانشکده ی بهداشت و پیراپزشکی و با حضور اعضای هیات علمی این دانشکده ها و تعدادی از پرسنل سازمان فوریت های پزشکی استان برگزار شد دکتر محمدحسن ایمانی نسب و دکتر علی اصغر کیانی به ترتیب به عنوان روسای دانشکده های بهداشت و تغذیه و پیراپزشکی معرفی شدند.

دکتر علاالدین شیخی نیز به عنوان سرپرست جدید سازمان فوریت های پزشکی لرستان در این مراسم معارفه شد.

سرپرست جدید سازمان فوریت های پزشکی در این آیین سرعت عمل بالا را فاکتور مهم عملکرد اورژانس قلمداد کرد. دکتر شیخی همچنین آموزش و آگاه سازی مردم را یک رکن مهم در خدمات اورژانس برشمرد. وی ترافیک را یک بحران جدی در مقابل خدمات این سازمان دانست.

رئیس دانشکده ی پیراپزشکی در این مراسم توسعه ی نیروی انسانی و فضای فیزیکی، پیگیری برای تاسیس رشته های جدید و تحصیلات تکمیلی را مهم ترین برنامه های خود برشمرد. دکتر کیانی همچنین بروز بودن اساتید و دانشجویان را یک ضرورت دانست.

رئیس دانشکده ی بهداشت و تغذیه نیز در این آیین کمبود فضای فیزیکی برای آزمایشگاه ها را مهم ترین مشکل این دانشکده عنوان کرد. دکتر ایمانی نسب خواستار قرار گرفتن برنامه ی عملکرد دانشکده ها را در دستور کار هیات رئیسه دانشگاه در هر سه ماه یک بار شد.

در این مراسم همچنین با حضور سرپرست دانشگاه و معاونین آموزش و دانشجویی فرهنگی از زحمات دکتر فلاحی، محمد شرفی و دکتر رفاهی به ترتیب روسای سابق دانشکده های بهداشت و تغذیه، پیراپزشکی و سازمان فوریت های پزشکی استان با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.