عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

دکتر «حسن زائری لطف» مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت شد


دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر «حسن زائری لطف» مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا را به سمت مشاور خود در معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، دکتر «سید عابدین حسینی آهنگری» عضو هیات علمی دانشکده علوم پزشکی آبادان و دکتر حسن زائری لطف طی احکام جداگانه‌ای از سوی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به عنوان مشاوران دکتر لاری منصوب شدند.
دکتر لاری در این احکام تاکید کرده است که با بهره گیری از تمام منابع و ظرفیت‌های موجود و استفاده از توانمندی‌ها و تجارب مفید سایر مدیران، کارشناسان معاونت و مسئولین دانشگاهی، در انجام وظایف و انتظارات موفق باشند.
تعامل سازنده و ارتباط فراگیر با سایر معاونت‌ها، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های تحت پوشش و سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت، اجرا و نظارت بر فرآیندهای اداری معاونت و کلیه امور بودجه، مالی و انفورماتیک، پیگیری و اجرای صحیح و به موقع برنامه‌ها و فعالیت‌های معاونت و مدیریت کلیه مراسم، همایش‌ها و گردهمایی‌ها از جمله وظایفی است که معاون وزیر برای دکتر حسینی آهنگری به عنوان مشاور خود برشمرده است.
دکتر لاری همچنین در حکم دکتر زائری به تعامل سازنده و ارتباط فراگیر با سایر معاونت‌ها، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های تحت پوشش و سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت، نظارت بر پایش مستمر بر عملکرد ادارات کل زیرمجموعه معاونت و اتخاذ تمهیدات لازم برای افزایش روحیه مسئولیت پذیری مدیران و کارکنان به عنوان وظایف دیگر مشاور این معاونت اشاره کرده است.