عمومی | سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران

برگزاری نخستین مراسم تحلیف مهندسان در ایلام

برگزاری نخستین مراسم تحلیف مهندسان  در ایلام

همزمان با بزرگداشت میلاد ابوریحان بیرونی و روز ملی نقشه بردار، آیین تحلیف مهندسین جدیدالورود عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام با حضور معاون عمرانی استانداری ، مسئولین استانی  و مهندسین برگزار گردید.

دراین مراسم مهندس رستمی رئیس سازمان بیاناتی را در خصوص جایگاه مهندسی و اخلاق حرفه‌ای مهندسان و سایر برنامه های نظام مهندسی ایلام  ایراد نمود.

وی با اشاره به اینکه مراسم تحلیف مهندسان برای اولین بار در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام  برگزار می شود، به جایگاه خالی این مراسم در نظام مهندسی که مطالبه به حق مهندسان جوان است اشاره نمود.

مهندس رستمی اظهار امیدواری کرد که با مشارکت و استفاده از تجربیات بزرگان و پیشکسوتان  و ایده های نو و پویایی مهندسین جوان ، سازمان نظام مهندسی ایلام فصل نوینی از شکوفایی خود را آغاز کند .

سپس دکتر کرمی معاون عمرانی استاندار ضمن تشکر از هیئت مدیره سازمان به خاطر تشکیل این همایش ، به صورت مستند به مسائل روز و مشکلات حوزه مهندسی و اجرا در استان اشاراتی داشت وضمن پشتیبانی از عملکرد و روند تعاملی هیات مدیره، آمادگی مجموعه استان را برای حل مشکلات این حوزه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز اعلام کرد.

سپس  معاون راه و شهرسازی،  مسئول بسیج مهندسین استان  و یکی از مهندسان مجرب و پیشکسوت سازمان به ایراد سخنانی در خصوص مسائل کلان نظام مهندسی پرداختند و در پایان نیز مراسم تحلیف با قرائت مهندس عسکری از پیشکسوتان نظام مهندسی و تکرار قسم نامه توسط مهندسان جدیدالورود به پایان رسید.