عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی

مراسم گرامیداشت هفته معلم در واحد بندرانزلی

مراسم گرامیداشت هفته معلم در واحد بندرانزلی

مراسم گرامیداشت هفته معلم با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و استادان هیات علمی و جمع کثیری از دانشجویان در سالن همایشات این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با تبریک روز معلم و تسلیت شهادت علامه استاد مطهری خاطرنشان کرد: «استاد مطهری لیاقت شهادت را داشتند و واقعا جایگاه چنین افرادی شهادت است هرچند شهادت این بزرگوار یک لطمه به کشور و انقلاب بود.»

دکتر علیرضا اقدامی با بیان اینکه اولین معلم در تاریخ هستی خداوند، ائمه و اولیا هستند، افزود: «اینها معلم‌هایی هستند که ما را از دنیا جهل و تاریکی به دنیا روشنایی می‌برند.»

وی با بیان اینکه بالا‌ترین مقام، مقام دانشمندان و عالمان است اظهار کرد: «هیج جایگاهی بالا‌تر از معلمی نبوده، معلمی از جنس دریا است، حیات دارد و مثل مرداب آبش مرده نیست.»


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی خطاب به دانشجویان گفت: «سخت‌ترین کار معلمی است، همه شما بچه‌های اساتید هستید و اگر صحبتی مطرح می‌شود قطعا از روی دلسوزی است. هم معلم و هم متعلم دارای ارزش فراوان هستند.»

دکتر اقدامی با بیان اینکه معلمان و اساتید کنار زننده پرده جهل هستند در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: قطعا اگر قدردان زحمات اساتید خود باشیم رشد خواهیم کرد.


دکتر عطا الله حاجتی مدارایی؛ عضو هیات علمی و قدیمی‌ترین اساتید این واحد آموزشی دیگر سخنران این مراسم بوده که با حضور ایشان از ۵ تن از اساتید فنی و علوم انسانی نمونه قدردانی شد. به مناسب هفته معلم نیز نمایشگاه عکس و کتابی نیز از آثار شهید مطری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شده است.