عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین

درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات کُشتی دانشجویان کشور

در مسابقات قهرمانی کشتی دانشجویان پسر دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور، دو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، موفق به کسب یک مقام نایب قهرمانی و یک عنوان سومی شدند .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در این مسابقات که با حضور ۱۳ تیم در واحد قائمشهر برگزار شد؛ حمیدرضا لامعی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم پس از قرعه استراحت با کشتی‌گیر شهرکردی سرشاخ شد و توانست با نتیجه قاطع ۷ بر یک این کشتی گیر را از پیش رو برداشته و به عنوان سرگروه به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

لامعی در مرحله نیمه نهایی در مقابل کشتی گیر تهرانی قرار گرفت و موفق شد در یک کشتی حساب شده با نتیجه ۹ بر ۴ به پیروزی رسیده و به مرحله فینال صعود کند.

در کشتی نهایی کشتی‌گیر قزوینی در مقابل حریفی از زنجان قرار گرفت و در یک کشتی نزدیک و نفس گیر با نتیجه ۲ بر یک کشتی را واگذار کرد و به مقام دومی این مسابقات رسید. در این وزن کشتی‌گیرهای تهران و خراسان رضوی به صورت مشترک به عنوان سومی دست پیدا کردند .

در وزن ۶۵ کیلوگرم نیز محمدعلی مهدی‌پور دیگر کُشتی‌گیر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مرحله اول با قرعه استراحت مواجه شد و در مرحله دوم با نتجه ۸ بر ۳ نتیجه را به کشتی گیر کردستانی واگذار کرد و به گروه بازنده‌ها رفت. در این مرحله کشتی گیر قزوینی موفق شد در یک کشتی یک طرفه و با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر کشتی‌گیر خراسان رضوی را شکست داده و به مقام سوم مسابقات برسد. در این وزن کشتی گیران گلستان و کردستان به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند و کشتی گیران قزوین و تهران به صورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند .

شایان ذکر است؛ امیر دارابی و مجید غیاثوند تیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را به عنوان مربی و سرپرست همراهی می‌کردند.