عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی

شهید «سایه‌بان» تا ابد زنده و الگوی جامعه دانشجویی کشور است

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی:

شهید «سایه‌بان» تا ابد زنده و الگوی جامعه دانشجویی کشور است

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در منطقه آزاد تجاری صنعتی بندرانزلی با مدیرعامل این منطقه دیدار و از نمایشگاه فن بازار این منطقه بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، دکتر کریم زارع پس از بازدید از نمایشگاه فن بازار منطقه بندرانزلی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی حضور یافته و از بخش‌های مختلف این واحد دانشگاهی بازدید کرد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بر مزار دو شهید گمنام این واحد؛ با آرمان‌های شهدا و امام خمینی (ره )تجدید پیمان کرد.

وی در معیت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حضور در منزل شهید علیرضا سایه‌بان؛ با خانواده این شهید عرصه علم و دانش نیز به گفت‌وگو نشست.

زارع در این دیدار عنوان کرد: «بنده از جانب خود و جمعیت 70 هزار نفری نخبگان کشور که در 350 باشگاه پژوهشگران جوان فعال هستند، این ضایعه را به شما تسلیت عرض کرده و برای شما آرزوی توفیقات روزافزون را خواستارم.»

وی اضافه کرد: «قطعا این شهید تا ابد زنده بوده و برای همیشه الگوی جامعه دانشجویی کشور خواهد بود.»

در این دیدار دکتر علیرضا اقدامی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با ارائه گزارش عملکرد این واحد دانشگاهی؛ از عملیاتی کردن برنامه‌های پیش روی این واحد دانشگاهی در آینده نزدیک خبر داد.

در پایان این دیدار از سوی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از خانواده شهید علیرضا سایه‌بان قدردانی به عمل آمد.