عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

دکتر پیش بین در سفر به استان گلستان:دانشگاه جامع علمی کاربردی نسبت به سال گذشته ۱۵درصد افزایش پذیرش داشته است

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان، صبح امروز دکتر سید احمد رضا  پیش‌ بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در آغاز سفر دو روزه خود وارد استان گلستان شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی که به منظور هم اندیشی در خصوص پذیرش مهر ماه ۹۸ این دانشگاه در جمع نمایندگان دانشجویی، روسای مراکز و مدیران واحد استانی دانشگاه حضور یافت  به ارتقاء کیفیت آموزش در دانشگاه، با اجرای ماموریت گرایی در مراکز آموزش علمی کاربردی، اشاره کرد: وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با وجود کاهش جمعیت دانشجویی در کشور، امسال به طور متوسط ۱۵ درصد افزایش پذیرش دانشجو در مهرماه ۹۸ را در این دانشگاه داریم.

در ادامه این سفر دکتر پیش بین در دیدار و گفتگو با امام جمعه گنبدکاووس به جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی در توسعه گفتمان مهارت آموزی و نقش علما در این خصوص خاطر نشان کرد:دانشگاه جامع علمی کاربردی با رسالت آموزشی خود به دنبال توسعه رشته های مهارتی متناسب با نیازهای منطقه مانند کشاورزی و گردشگری بر اساس سند توسعه استان گلستان می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین تربتی نیز ضمن تقدیر از فعالیت های این دانشگاه در جهت توسعه مهارت آموزی در جامعه و هدایت جوانان به سوی اشتغال پایدار بر ضرورت ایجاد رشته های کاربردی و گسترش فعالیتهای آموزشی واحد استانی دانشگاه تاکید کرد.

در ادامه این سفر دکتر پیش بین ضمن بازدید از دستاوردها و نمایشگاه آثار دانشجویان در شهرستان گنبد در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.