عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

فراخوان مقاله و شرکت در بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر ایران

فراخوان مقاله و شرکت در بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر ایران

بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر ایران، دیماه ۱۳۹۸ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.
با همکاری مشترک دانشگاه علم و صنعت ایران و انجمن کامپیوتر ایران، بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر ایران در تاریخ ۱۱ و ۱۲ دی ماه سال ۱۳۹۸ در محل دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.
تقاضای روزافزون برای دسترسی به شبکه های سیار با نرخ تبادل داده‌ای بالا، پشتیبانی از انواع ترافیک های جدید و سرویس‌های خدمات داده‌ای جدید، عامل بسیار مهمی در ظهور شبکه‌های نسل پنجم و ماورای آن می‌باشند. با توجه به اهمیت روز افزون شبکه‌های نسل بعد در پیشبرد صنعت IT ، زمینه علمی کنفرانس امسال شبکه‌های نسل پنجم و ماورای آن، «فناوری‌های توانمند‌‌ساز و کاربردها» تعیین شده است.
محققان فعال در حوزه‌های مختلف علوم و مهندسی کامپیوتر به ویژه در زمینه شبکه‌های نسل بعد، می توانند مقالات خود را تا ۲۰ مهرماه ۱۳۹۸، در محورهای شبکه ‌های آینده؛ علوم داده؛ امنیت کامپیوتر؛ بازی ‌های کامپیوتری؛ محاسبات توزیع شده؛ مهندسی نرم افزار؛ محاسبات؛ هوش مصنوعی؛ پردازش سیگنال؛ سامانه ‌های شناختی؛ معماری کامپیوتر و سامانه‌ های دیجیتال، به بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر ایران ارسال نمایند.
مقاله‌ ارسالی باید از یک پژوهش جدید استخراج شده باشد و مقاله یا بخشی از آن در حال داوری در مجموعه مقالات همایش ‌ها یا مجلات دیگر نباشد. لازم است ارسال مقالات در قالب PDF (حداکثر ۸ صفحه) و چکیده آن در قالب Word (یک صفحه) مطابق قالب صفحه‌بندی که در سایت کنفرانس به آدرس
http://csicc ۲۰۲۰ .iust.ac.ir/index.html
در دسترس است، انجام شود. زمان اعلام نتیجه داوری مقالات، ۲۰ آبانماه ۹۸ می باشد.
کمیته برگزاری این کنفرانس، همچنین از تمامی پژوهشگران، متخصصان و صنعتگران فعال در دانشگاه‌ها، صنایع و نهادهای مرتبط با کلیه گرایش‌های مهندسی کامپیوتر و برق دعوت نموده است تا پیشنهادات خود برای برگزاری کارگاه‌ها یا نشست‌های تخصصی را به این کنفرانس ارسال نمایند. هدف از کارگاه‌ها یا نشست‌های تخصصی، فراهم ‌سازی محملی برای ارائه مباحث/دستاوردهای علمی و صنعتی روز برای ارتقاء دانش و مهارت جامعه علاقمندان به این کنفرانس می ‌باشد.
کمیته برگزاری کنفرانس اعلام نموده با توجه به اینکه زمینه عملی کنفرانس امسال، «شبکه ‌های نسل پنجم و ماورای آن- فناوری‌ های توانمندساز و کاربردها» می‌باشد، برگزاری کارگاه‌ها در این حوزه بیشتر مورد توجه کمیته برگزاری خواهد بود . اخرین مهلت ارسال پیشنهاد ارائه کارگاه، ۱۰ آبانماه اعلام شده است.
دکتر احمد اکبری ازیرانی، رئیس؛ دکتر بهروز مینایی بیدگلی، دبیر و دکتر محسن شریفی، دبیر علمی بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر ایران هستند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس مراجعه و یا با دبیرخانه کنفرانس با شماره های ۰۲۱۷۳۲۲۵۳۰۰ و ۰۲۱۷۳۲۲۵۳۰۱ تماس حاصل نمایند یا با آدرس پست الکترونیکی کنفرانس csicc۲۰۲۰-at-iust.ac.ir مکاتبه نمایند.


http://Sapp.ir/iust_iran