عمومی | دانشگاه مازندران

نشست نمایندگان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با سرپرست دانشگاه مازندران

در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد:

نشست نمایندگان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با سرپرست دانشگاه مازندران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر محسن شجاع خانی مدیر کل همکاری‌های علمی و دانشگاهی و مهندس ابوالفضل طهماسبی رییس اداره توسعه مراکز اسلام‌شناسی، ایران‌شناسی و زبان فارسی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به منظور نشست با دکتر کوروش نوذری سرپرست دانشگاه  مازندران در روز یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ در دفتر ریاست دانشگاه حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، در این نشست که به دعوت مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه مازندران برگزار شد، زمینه‌های توسعه روابط علمی و فرهنگی میان دانشگاه مازندران و  بسترهای همکاری بیشتر با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر نوذری در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های بعمل آمده در زمینه تعاملات موجود، خواستار افزایش تبادلات آکادمیک میان این دو مرکز شد. در ادامه، میهمانان این نشست از پردیس دانشگاه و دانشکده‌های تابعه بازدید کردند.

یادآور می‌شود: در این نشست، دکتر محمود عزیزی مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی، دکتر حسن گودرزی معاون دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی و دکتر محسنی مدیر بخش جذب دانشجویان فارسی زبان شرق آسیا نیز حضور داشتند.

تصاویر بیشتر

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه های گروهی