عمومی | دانشگاه سمنان

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان / فعالیت چهار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور


معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به استان سمنان از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و نیز نمایشگاه شرکت های دانش بنیان استان در این پارک بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛دکتر سورنا ستاری در بدو ورود به پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان که استاندارو دیگر مسئولان استان و نیز دانشگاه سمنان وی را همراهی می کنند  به مقام شهدای والامقام و شهید پازوکی (شهید دانش) ادای احترام کرد .
دکتر ستاری با بیان اینکه هم اکنون چهار هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور فعال هستند گفت :  فروش شرکت های دانش بنیان ۳۰ درصد رشد داشته است و این رقم تا پایان امسال افزایش می یابد.
وی افزود: این شرکت ها بیش از ۱۴۰ نوع خدمت دریافت می کند و از آنها در عرصه های مختلف حمایت می شود.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار داشت: فعالیت در زمینه فناوری و در قالب شرکت‌های دانش بنیان موجب نوآوری و تولید با ارزش افزوده می‌شود.

دکتر ستاری ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان ظرفیتی برای مقابله با فرهنگ و توقع نادرست استخدام در بخش های دولتی است، چرا که دانش‌آموختگان توقع دارند در شغل دولتی استخدام شوند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد نخبگان کشور گفت: دستیابی کشور به فناوری‌های نوین و در زمینه های مختلف مانند تجهیزات پزشکی، دارویی و هوا و فضا، نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه ایران رتبه چهارم نانوتکنولوژی در دنیا را دارد، ادامه داد: پیشرفت‌های کشور در حوزه علم و فناوری دستاورد انقلاب اسلامی است .

دکتر نصیری رئیس دانشگاه سمنان نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت های علمی دانشگاه سمنان ارائه کرد .

خبر تکمیل می شود ...