عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر خبر داد: پذیرش دانشجو در ۱۲۴ رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر



دکتر سعید پیری معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر به روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت : در مهر سال ۹۸ ۱۳ در ۱۲۴ رشته تحصیلی متنوع در گروههای علوم انسانی، فنی و مهندسی  و کشاورزی  در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی برای سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸ دانشجو پذیرش خواهد داشت.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر افزود : پذیرش دانشجو در ۴۴ رشته کارشناسی  و ۱۷ رشته کاردانی در گروههای علوم انسانی، فنی و مهندسی و کشاورزی بر اساس سوابق تحصیلی ( بدون آزمون ) بوده که داوطلبان تحصیل در رشته های بدون آزمون تا ۶ شهریور سال ۹۸ مهلت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org اقدام به ثبت نام نمایند .
پیری اضافه کرد: برای سال تحصیلی ۹۹ -۹۸ از بین داوطلبان آزمون سراسری نیز در رشته پرستاری در مقطع کارشناسی پیوسته و در ۸ رشته دکتری تخصصی و ۵۴ رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته پذیرش دانشجو خواهیم داشت.
وی حضور اعضای هیات علمی مجرب در این دانشگاه را فرصت مناسب دانست وگفت : در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر بیش از ۱۵۰ نفر اعضای هیات علمی مشغول به تدریس می باشند که دارای مدارک علمی بالا و متخصص در رشته های مربوطه خود هستند که این نشان از ارتقای کیفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر دارد .