عمومی | دانشگاه شیراز

صدرنشینی دانشگاه شیراز در جشنواره سراسری نشریات دانشجویی

دانشگاه شیراز با کسب ۲۷ عنوان برتر ملی در یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی کشور (تیتر ۱۱) صدر نشین دانشگاه های وزارت علوم شد.
خانم دکتر محبوبه البرزی، قائم مقام معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه شیراز با اعلام این خبر گفت : در جشنواره نشریات دانشجویی تیتر ۱۱ دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ و آزاد اسلامی حضور داشتند و با ۲۸۲۴۹ اثر و نشریه در بخش های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی افزود : دانشگاه شیراز با ۱۸۳۴ اثر و نشریه (با کسب جایگاه اول در آثار ارسالی و مشارکت در بین دانشگاه های وزارت علوم) در این رقابت رسانه ای شرکت کرد.
به گفته خانم دکتر البرزی، نشریات دانشگاه شیراز با ۲۲ نامزد دریافت جایزه و کسب ۱۰ رتبه اول؛ ۵ رتبه دوم؛ ۱۰ رتبه سوم؛ و ۲ رتبه شایسته تقدیر و در مجموع «۲۷ رتبه» جایگاه اول دانشگاه های وزارت علوم و جایگاه دوم دانشگاه های کشور را به خود اختصاص دادند .
گفتنی است، دانشگاه شیراز در حال حاضر دارای ۲۱۹ عنوان نشریه مجوزدار و ۱۷۵ عنوان نشریه فعال در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، دینی و قرآنی، ادبی، هنری، ورزشی، صنفی و خبری می باشد و سالانه در این دانشگاه بیش از یکصد هزار نسخه نشریه منتشر می شود.