مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

گردهمایی خانوادگی کارکنان دانشگاه شریف با همراهی مدیران دانشگاه

به گزارش روابط عمومی، گردهمایی یک روزه کارکنان دانشگاه صنعتی شریف روز پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ با حضور جمعی از اعضای هیئت رئیسه و مدیران واحدهای مختلف دانشگاه در محل باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد.
در ابتدای مراسم مهندس جهان تیغ مدیر امور اداری دانشگاه، ضمن خوش آمدگویی، نقش کارکنان را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: علی رغم وجود مشکلات در جامعه، با تلاش، همراهی و ارزش‌آفرینی که شما ایجاد می‌کنید دانشگاه صنعتی شریف توانسته تا به امروز سرآمد دانشگاه‌های کشور باشد.
مدیر امور اداری دانشگاه ضمن تشکر از بخش‌های مختلف دانشگاه، از مدیریت پشتیبانی، مدیریت مالی، مدیریت حراست و همکاران اداره رفاه کارکنان که در برگزاری هرچه بهتر این رویداد زحمت کشیده‌اند مجددا تشکر کرد.
در این گردهمایی که با تلاش مدیریت اداری و اداره‌ی رفاه کارکنان دانشگاه برگزار شد بخش‌های متنوعی برای بزرگسالان و کودکان تدارک دیده شده بود.
سخنرانی خانم دکتر فیاض، دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص روان شناسی کار، ناکامی‌ها و استرس‌های موجود در زندگی بخش ابتدایی برنامه بود.
اجرای موسیقی سنتی زنده، استندآپ کمدی، استقرار وسایل ورزشی، حضور طراحی چهره، نقاشی چهره کودکان و اجرای موسیقی پاپ از برنامه‌های شاد و مهیج این گردهمایی بود.