عمومی | دانشگاه اردکان

رئیس دانشگاه اردکان: کارکنان، بازوان توانمند دانشگاه هستند

در مراسمی به مناسبت هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دولت مردان شهید، از کارکنان دانشگاه اردکان تجلیل و قدردانی شد.
در این مراسم که جمعی از اعضای هیات علمی نیز حضور داشتند رئیس دانشگاه اردکان در سخنانی با تجلیل از مقام شهیدان رجایی و باهنر از واحدهایی که در برگزاری این مراسم اهتمام نموده‌اند تشکر و قدردانی کرد. دکتر فاطمه بهجتی اردکانی در ادامه کارکنان را بازوان توانمند دانشگاه توصیف کرد و گفت: کارکنان در توسعه و پیشرفت دانشگاه جایگاه ویژه‌ای دارند.
رئیس دانشگاه اردکان همچنین تثبیت جایگاه دانشگاه اردکان به عنوان دومین دانشگاه جامع استان، تدوین سند راهبردی برنامه ۵ ساله دانشگاه و رشد بودجه های عمرانی دانشگاه را از بزرگترین دستاوردهای دانشگاه اردکان در یک ساله گذشته عنوان و از بهره‌برداری از ساختمان دانشکده دامپزشکی دانشگاه در زیربنای ۳۷۰۰ مترمربع همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
در این مراسم همچنین دکتر سید حسن موسوی معاون اداری و مالی دانشگاه با تبریک روز کارمند به تشریح برخی از آئین‌نامه‌های حوزه کارکنان پرداخت و افزود: فرآیند ارزشیابی کارکنان دانشگاه اردکان تکمیل شده و در آینده‌ای نزدیک کارکنان نمونه هر یک از واحدهای دانشگاه معرفی خواهند شد. وی همچنین به آئین‌نامه جدید اعضای غیر هیات علمی اشاره کرد و گفت: در آئین‌نامه جدید امکان واگذاری برخی از مسئولیت‌ها به کارکنان قراردادی هم فراهم شده که هم اکنون این اتفاق در دانشگاه اردکان نیز به بهترین نحو صورت گرفته است. پخش کلیپ از فعالیت‌های گوناگون کارکنان دلسوز دانشگاه و اجرای تئاتر طنز پایان بخش این مراسم بود.