عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

پذیرای پیشنهادهای همه اساتید، کارکنان و دانشجویان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی هستیم


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: ما در این معاونت از هر پیشنهادی که از سوی اساتید، کارکنان و دانشجویان در حوزه فرهنگی باشد استقبال خواهیم کرد و با کمال افتخار پیشنهادات را می پذیریم و سعی می کنیم تا حرکت ما به سمت کیفی شدن بیش از پیش باشد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، دکتر «سیده زهرا اصغری» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در جشن شب فرهنگی در جمع خانواده اعضای هیات علمی، اساتید و کارکنان در مرکز همایش های دانشگاه اظهار داشت: خوشبختانه مراسم شب‌های فرهنگی از گذشته تا به امروز به خوبی در دانشگاه برگزار شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این برنامه علاوه بر اجرای برنامه های معمول، شاهد یک رویداد خوشایند نیز در مراسم خواهیم بود، افزود: رونمایی از ۲۰ عنوان کتاب منتشر شده توسط اعضای نویسندگان کانون توان که یک کانون دانشجویی پر تلاش، پر انرژی و پر تحرک است در این مراسم صورت خواهد گرفت.

دکتر اصغری همچنین مراسم شب‌های فرهنگی را حاصل مساعدت، همکاری و کمک تمام فعالین فرهنگی دانشگاه دانست و تصریح کرد: قدردان تلاش‌های  دکتر لاری و مدیران سابق فرهنگی هستیم.

وی با تبریک به دکتر کاویانی‌فرد دبیر کانون توان به منظور چاپ و انتشار این ۲۰ عنوان کتاب یادآور شد: امیدواریم این حرکت رو به جلو همواره بیشتر و بهتر باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان ضمن ارائه گزارش مختصری در خصوص موفقیت های امسال این معاونت خاطرنشان کرد: ۱۱ اثر از دانشگاه به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت راه یافته و در جریان برگزاری جشنواره بین المللی سیمرغ نیز ۱۳ اثر به مرحله کشوری راه پیدا کرده است؛ همچنین در جریان برگزاری المپیاد ورزشی دختران کشور تاکنون دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان موفق به کسب یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز شده اند.

وی با اشاره به در حال اجرا بودن اردوهای جهادی یادآور شد: خوشبختانه شاهد رشد چشمگیر کانون‌ها، تشکل‌ها و انجمن‌های علمی در معاونت فرهنگی و دانشجویی هستیم و امیدواریم در آینده نیز شاهد رشد بیش از پیش کیفی این مجموعه ها باشیم.

دکتر «سیده زهرا اصغری» تاکید کرد: ما در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از هر پیشنهادی که از سوی اساتید، کارکنان و دانشجویان در حوزه فرهنگی باشد استقبال می‌کنیم، با کمال افتخار پیشنهادات را می‌پذیریم و سعی خواهیم کرد تا حرکت ما سمت کیفی شدن بیش از پیش باشد و همه نکاتی که تا به امروز در این خصوص به دست آمده همه و همه برگرفته از همدلی و همکاری کلیه نیروها و مجموعه های مختلف این دانشگاه است.