عمومی | مجتمع آموزش عالی گناباد

گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند با حضور جمع کثیری از اعضای هیات علمی و کارکنان مجتمع آموزش عالی برگزار شد

در ابتدای جلسه حجت الاسلام علیرضا قرشی مسوول دفتر نهاد رهبری ضمن تبریک روز کارمند و انتصاب دکتر موسوی زاده به سمت سرپرست مجتمع و گرامیداشت مقام والای شهیدان رجایی و باهنر به  بیان جمله ای از شهید رجایی در خصوص مسوولیت بالای مسوولین در مقابل مردم پرداخت و گفت همه ما نسبت به موقعیتی که داریم حقی بر گردن ما قرار دارد.
وی تاکید کرد که ما وظیفه داریم از تمامی ساعات کاری خود به بهترین نحو استفاده نماییم و افزود طبق فرموده معصوم، خداوند دوست دارد اگر کاری انجام می دهیم کار را محکم و درست انجام دهیم. ایشان در پایان از زحمات رییس سابق مجتمع آموزش عالی نیز تشکر کرد.
دکتر سید مصطفی موسوی زاده سرپرست مجتمع آموزش عالی گناباد نیز ضمن تشکر از دکتر نجاری رییس سابق مجتمع آموزش عالی بیان کرد، محیط دانشگاه یک محیط بر مبنای علم و فرهیختگی است و وظیفه ما در این محیط انتقال آن به دانشجویانی است که نقش فرزندان ما را دارند.
وی در این راستا به احترام متقابل بین اساتید، کارکنان و دانشجویان اشاره نمود و افزود محیط و کار در دانشگاه باید در سطح شهرستان الگو باشد.
سرپرست مجتمع آموزش عالی گناباد گفت، بهترین ابزار برای پیش بردن برنامه ها حاکمیت قانون است و ابراز امیدواری کرد که بر پایه قانون بتوان مطالبات و رفتارهای به حق کارکنان و دانشجویان را پاسخ گفت.
دکتر سید مصطفی موسوی زاده ادامه داد حتی اگر مطلبی خلاف قانون باشد حتما یادآوری نمایید زیرا مطمئنم کارکنان با توجه به درگیری مستقیم با کارهای اجرایی تسلط کاملی به قوانین و مقررات دارند.
ایشان خرد جمعی و بهره گیری از پیشنهادات و همفکری را مبنای تصمیم گیری در آینده بیان کرد و ایجاد فضایی با نشاط و هم دل بین کارکنان را عامل افزایش بهره وری دانست.
دکتر موسوی زاده اشاره کوتاهی به برنامه های خود از جمله پیگیری تبدیل وضعیت نیروها، جذب عضو هیات علمی، تکمیل پروژه های عمرانی کرد و شرح کامل برنامه های خود را برای جلسات آینده گذاشت.
در ادامه معاون اداری و مالی مجتمع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روز کارمند گفت، در راستای اهداف تعیین شده برنامه هایی تدوین شده است که امیدواریم به کمک شما همکاران گرامی به سرانجام برسد.
دکتر یاسر اسماعیلیان نیروی انسانی را از مهمترین پایه های هر سازمان ذکر کرد و ادامه داد دانشگاه ماموریت های متنوعی دارد که نیروی انسانی با اراده می تواند بیشترین تاثیر گذاری در پایان بخشیدن به این ماموریت ها بازی کند
وی از کارکنان درخواست کرد تا با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور، جدی تر در رسیدن به اهداف فکر کرده و نقش خود را درست انجام دهند.
دکتر اسماعیلیان کارآمد کردن نظام ارزشیابی و اهمیت دادن به عملکرد نیروی انسانی، همچنین شایسته سالاری و شکل گیری تفکر سیستمی در سطوح مختلف را عاملی در جهت بالابردن بهره وری در دانشگاه دانست.
حسن قربانی قوژدی مدیر امور اداری و پشتیبانی نیز ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند گزارشی از فعالیت های انجام شده در یک سال اخیر ارائه نمود و افزود انجام این فعالیت ها توسط خود کارکنان و برای کارکنان است و تاکید کرد که گام های مهمی در جهت خدمات رفاهی کارکنان برداشته شده و این موضوع به جدیت پیگیری خواهد شد.