عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در برنامه زنده رادیویی همزمان با چهارمین روز از هفته دولت

وبدا؛ مدیر مرکز روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همزمان با چهارمین روز از هفته دولت سرپرست دانشگاه با حضور در برنامه زنده رادیویی "صبح و زندگی" ضمن تشریح دستاوردهای دانشگاه در حوزه های بهداشت، درمان و سلامت به پروژه های قابل افتتاح در این هفته اشاره داشت.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: دکتر شیرانی در ابتدا با تبریک سالروز ولادت محمد بن زکریای رازی دانشمند نامی ایرانی و روز داروساز به داروسازان شاغل در این مجموعه ، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان دولت بویژه پرسنل دانشگاه تبریک گفت.
وی تصریح کرد: همچنین دکتر شیرانی در پاسخ به تماس تلفنی یکی از شهروندان و درخواست وی مبنی بر در اختیار گذاشتن داروی مورد نیاز بیماران اظهار داشت: در زمینه دارو و تجهیزات علی رغم همه تنگناها و تحریم های شدید، سیستم غذا و دارو در سطح وزارت بهداشت و دانشگاه ها از طریق قرارگاه داور و تجهیزات مصرفی اداره و با وجود کمبودها هیچ بیماری بدون دارو نمانده است، اگر چه ممکن است امکان تهیه داروی مصرفی چندماه برای بیمار وجود نداشته باشد.
درخشان گفت: وی در ادامه نیز به انجام تلاش ها برای افتتاح بیمارستان جدید بروجن همزمان با هفته دولت اشاره داشت و افزود: امید است ظرف چند هفته و نهایتا ظرف یکی دو ماه آینده این پروژه با حضور ریاست محترم جمهور و یا دکتر نمکی وزیر بهداشت به بهره برداری برسد.
وی افزود: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، ‌پروژه احداث دانشکده پرستاری را از جمله پروژه های اتمام یافته دانشگاه برشمرد که در مرحله تجهیز می باشد .
به گفته وی: دکتر شیرانی اظهار داشت: دانشکده پیراپزشکی و بهداشت از دیگر پروژه های در حال احداث دانشگاه است که از اوایل سال جاری عملیات احداث آن آغاز و هم اکنون با سرعت خوبی در حال انجام است.
درخشان افزود: وی در ادامه خبر افتتاح بیمارستان پارسیان بعنوان اولین بیمارستان بخش خصوصی را ظرف هفته های آینده به شنوندگان این برنامه داد و اظهار امیدواری کرد: با توزیع نیرو در آبان ماه کمبود برخی پزشکان متخصص جبران شود.