عمومی | دانشگاه تهران

حضور فعالان نشریات دانشجویی دانشگاه تهران در میان برگزیدگان «تیتر ۱۱»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی ، آئین اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی «تیتر ۱۱»، ۵ شهریور ۱۳۹۸ با حضور دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سیما سادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمدعلی زارع چاهوکی ، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، برگزیدگان جشنواره و جمعی از مسئولان دانشگاهی برگزار شد.
بر اساس اعلام نتایج، از دانشگاه تهران آرش جولاده رودبار با نشریه شیل و محمدرضا جعفری با نشریه آبخوان به طور مشترک مقام سوم و مقاله علی اعراب از نشریه زیست سپهر مقام دوم بخش مقالات تخصصی کشاورزی، محیط‌زیست و دامپزشکی را کسب کردند. هم‌چنین مسعود یوسفی نشریه بوم کره موفق به کسب عنوان سومین نشریه برتر این بخش شد. نشریه دنا برترین نشریه علوم پایه شناخته شد و صبا فقیه‌زاده از این نشریه رتبه سوم بخش گزارش را از آن خود کرد.
در حاشیه این مراسم از پوستر دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی رونمایی شد و دکتر سیما سادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از میزبانی وزارت بهداشت برای دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی خبر داد.
نتایج بخش‌های گرافیک و صفحه‌آرایی و طرح روی جلد جشنواره در آینده اعلام خواهند شد.