عمومی | دانشگاه سمنان

مراسم گرامیداشت روز کارمند در دانشگاه سمنان برگزار شد / برترین مدیران و کارمندان روی سکوی قدر دانی حاضر شدند

آئین گرامیداشت روز کارمند با حضور رئیس و دیگر مسئولان دانشگاه سمنان و نیزکارکنان دانشگاههای سمنان و  فرزانگان در تالار امیر کبیر دانشگاه سمنان برگزار و از مدیران و کارمندان نمونه تجلیل شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ در این آئین علیرضا خیرآبادی به عنوان مدیر نمونه ، سید محمد رضا سیادتی به عنوان معاون مدیر نمونه ، علی اکبر طحان ناساری به عنوان رئیس اداره نمونه دانشگاه سمنان انتخاب و از آنان  قدر دانی شد .
درمجموع در این مراسم از ۳۵ مدیر ، معاون مدیر ، رئیس اداره و کارشناس نمونه و کارمند نمونه تجلیل شد .
رئیس دانشگاه سمنان در این آئین ضمن تبریک روز کارمند و هفته دولت گفت : همه کارمندان دانشگاه نمونه هستند و انتخاب کارمند نمونه به معنی کم جلوه دادن فعالیتهای دیگر همکاران دانشگاه نیست .
دکتر نصیری با بیان اینکه انتخاب افراد نمونه بدون هیچ گونه سوء گیری انجام شده است افزود : این انتخاب بر اساس رای گیری انجام شده در کمیته های مختلف انجام گرفته است .
وی با بیان اینکه آغاز رویه انتخاب کارمند نمونه باعث افزیش انگیزه و تقویت کیفیت بیش از پیش انجام امور از سوی کارکنان خواهد شد اظهار امیدواری کرد : از سالهای آتی تعداد بیشتری از همکاران برای انتخاب شدن در این زمینه کاندید شوند .
معاون اداری مالی دانشگاه سمنان هم در این مراسم ضمن تبریک روز کارمند ، گزارشی از مجموعه اداری مالی و روند فعالیت بخشهای مختلف زیر مجموعه این معاونت ارائه کرد و گفت : سرمایه های فرآیندی و سرمایه های انسانی از ارزش بالایی برخوردارند .
دکتر فرزین یغمایی  به اهداف پیش روی دانشگاه  اشاره کرد و افزود : تنوع بخشی به فعالیت های آموزش ، ارتقای فعالیتهای پژوهشی ، کار آفرینی و نو آوری ، ارتقای جایگاه ملی و بین المللی و توسعه زیر ساختها از اهداف کلان دانشگاه سمنان که قطعا با همت و تلاش بیش از پیش همکاران این مجموعه به دست خواهد آمد .
در این مراسم از ۹ نفر از همکاران هیات علمی و کارمندانی که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند نیز تجلیل شد .

اسامی کارمندان نمونه و شایسته تقدیر در لینک بعد از عکسها قابل مشاهده است