عمومی | دانشگاه گیلان

مراسم گرامیداشت روز کارمند در تالار حکمت برگزار شد

به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت روز کارمند، مراسمی با حضور رئیس دانشگاه و کارمندان بخش های مختلف در تالار حکمت برگزار شد.

در این مراسم دکتر احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، روز کارمند را به تمامی کارمندان دانشگاه تبریک گفت. رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به روحیه کاری، همدلی و تعامل خوب کارمندان دانشگاه با دانشجویان و اعضای هیات علمی از تثبیت برگزاری مراسم روز کارمند در دانشگاه در کنار روز دانشجو و معلم ابراز خرسندی کرد.
دکتر رضی در ادامه ضمن تشکر از شورای منتخب کارکنان که نقش مهمی در ایجاد ارتباط منطقی بین مدیریت و کارکنان ایفا می کنند، روحیه همکاری موجود را سرمایه مهمی برای دانشگاه دانست و تعامل و همدلی موجود در میان دانشگاهیان را یکی از دلایل جذب تعداد زیادی از خیّرین به دانشگاه گیلان برشمرد.
دکتر رضی با اشاره به مشکلات مالی ایجاد شده در دو سال اخیر، شرایط بحران را علاوه بر محدودیت ها دارای فرصت هایی برای دانشگاه دانست که می توان از این ظرفیت های ایجاد شده به نحو احسن بهره برد. رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به میزان تخصیص بودجه دانشگاه گیلان، گفت: با پیگیری های انجام شده در صدد جذب صد در صدی بودجه ایم و از ظرفیت های قانونی و پایدار برای کمک به همکاران استفاده می کنیم.
در این مراسم دکتر غلامرضا محفوظی معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه و علی پورهادی دبیر شورای منتخب کارمندان دانشگاه به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

شایان ذکر است در این مراسم از کارمندان نمونه واحدهای مختلف، کارمندان نمونه دانشگاه و کارمندان دارای افتخارات ملی و اثرگذاری ویژه در مدیریت سبز تقدیر به عمل آمد.

اسامی کارمندان نمونه