عمومی | مجتمع آموزش عالی گناباد

دکتر حسین نجاری طی ارسال پیامی از همکاران مجتمع آموزش عالی و همکاری روسای ادارت گناباد با مجتمع آموزش عالی تشکر کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پروردگارا مرا در هر کار با صداقت وارد کن و با صداقت خارج ساز و از سوی خود حجتی یاری کننده برایم قرار ده (سوره اسراء ، آیه۸۰ )
همکاران گرامی با سلام و احترام:
خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت شما همکاران گرامی سپری کنم. بی‌شک هر آمدنی را رفتنی است و هر نصبی را عزلی، اکنون نزدیک به پنج سال ‏است که به عنوان رییس مجتمع آموزش عالی در خدمت همه‌ی شما بزرگواران بودم. جدای از مسوولیت آموزشی که وظیفه اصلی هر عضو هیات علمی در دانشگاه است، همواره به عنوان یک عضو از تیم مدیریتی مجتمع، ‏برای آگاهی مهارتی و توسعه و آبادنی این دانشگاه و شهرستان کوشیدم.
به یقین ادعا میکنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های انسانی، اخلاقی، علمی و فنی شما مدیران توانمند و همکاران پرتلاش و اندیشمند، نصیب اینجانب شده است.
خاطره ی خوش در کنار شما بودن و از شما آموختن را در تهیه ی برنامه سالانه در هر سال، پیشرفت چشمگیر نیروی انسانی، اعضای هیات علمی، پروژه های عمرانی، تهیه و تنظیم و نگارش مستندات و برگزاری نشست ها، همایش‌ها و ساماندهی امور هیچ‌گاه از یاد نخواهم برد و به همه ی این دوران ‏افتخار خواهم کرد.
حال که بار سنگین این مسوولیت بزرگ را بر شانه ی عزیز دیگری نهاده اند، آرزو می‌کنم و حتماً با تمام توانم کمک خواهم کرد تا این تغییر به بهبود و بهینه شدن عملکردها و پیشرفت بیش از پیش بی‌انجامد.
ضمن عرض سپاس و قدردانی از شما همکاران گرامی چنانچه در این مدت از طرف اینجانب  قصور یا کاستی وجود داشت ضمن عذرخواهی و طلب حلالیت، از خداوند متعال، نعمت های بی کران و استمداد و پشتیبانی برای شما آرزومندم.


دکتر حسین نجاری طی پیام جداگانه ای از همکاری روسای ادارت شهرستان با مجتمع آموزش عالی گناباد تقدیر کرد.

«باسمه تعالی»
لَیسَ للانسانِ الّا ماسَعی(آیه ۳۹ سوره نجم)
برای انسان بهره ای جز سعی وکوشش او نیست
روسای محترم ادارات شهرستان گناباد
با  سلام  و احترام؛
خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت همشهریان عزیزم به عنوان رییس مجتمع آموزش عالی به مردم این شهرستان خدمت کنم.
اکنون که نزدیک به پنج سال ‏است که به عنوان رییس مجتمع آموزش عالی در کنار همه‌ی شما بزرگواران بودم به یقین ادعا می کنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های انسانی، اخلاقی، علمی و فنی شما مدیران توانمند، نصیب اینجانب شده است.
بی شک ظهور و بروز  یک پیشرفت  با فداکاری وتلاش بی شائبه جمعی از فعالان متعهد  تحقق می یابد. بی شک ایثارگری و از خودگذشتگی شما در راستای تحقق اهداف مجتمع آموزش عالی گناباد  در اذهان باقی خواهد ماند. بدین وسیله از همکاری های شما با مجتمع آموزش عالی گناباد  طی مدت خدمت اینجانب به عنوان رییس مجتمع آموزش عالی گناباد تشکرو قدردانی می گردد،  ضمن طلب حلالیت سلامتی و توفیق روزافزون شما را در همه عرصه ها از خداوند سبحان مسالت دارم.