عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

برگزاری دوره آموزش عمومی آگاه سازی و امنیت در حوزه فناوری اطلاعات


دوره آموزش عمومی آگاه سازی و امنیت در حوزه فناوری اطلاعات ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ این  که دوره شامل: امنیت رایانه ها، فیشینگ، امنیت مبادلات و امنیت تلفن همراه است به همت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و همکاری پلیس فتا برگزار می شود.

به گزارش وب دا: این دوره روز دوشنبه ۶ شهریور ماه ۹۸ در سالن حکیم جرجانی برگزار و برای شرکت کنندگان گواهی آموزشی صادر می شود.