عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

نشست خبری رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی استان گلستان با اصحاب رسانه برگزار شد

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان، صبح امروز نشست خبری دکتر دهقانی رئیس دانشگاه علمی‌ کاربردی استان گلستان و روسای مراکز آموزش علمی کاربردی با اصحاب رسانه با موضوع پذیرش دانشجوی مهر ۹۸ و تشریح برنامه‌های این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست خبری رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان ضمن اشاره به آغاز پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۲۷ مرداد و دوره‌های کارشناسی از امروز ۲ شهریور ماه، به فعالیت‌های صورت گرفته و برنامه‌های آینده در حوزه آموزش مهارت آموزی در این دانشگاه پرداخت.

دکتر امیر احمد دهقانی در این نشست خبری ضمن تبریک روز خبرنگار و آغاز هفته دولت  گفت: جشنواره توسعه گفتمان مهارت آموزی در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از امسال آغاز گردیده و از تمام خبرنگاران برای شرکت در این جشنواره دعوت می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان در خصوص روند توسعه دانشگاه افزود: دانشگاه ها چند نسل را سپری کردند نسل اول که فقط آموزش‌محور بودند و نسل دوم به سمت پژوهش‌محوری حرکت کردند و دانشگاه نسل سوم کارآفرین بودند که ماموریت اصلی آنها کارآفرینی است. دکتر امیراحمد دهقانی تصریح کرد: راه‌اندازی مراکز رشد و نوآوری در مراکز آموزش علمی کاربردی در دستورکار دانشگاه جامع علمی کاربردی قرار دارد و ما از مراکز پیشرو در این امر حمایت می‌کنیم.

رییس واحد استان گلستان ضمن توضیح در خصوص طرح ملی سطح بندی مراکز آموزش علمی‌کاربردی گفت: این طرح به مدت ۲ سال به طول انجامید و طی آن مراکز علمی کاربردی در چهار سطح دسته بندی شدند و در این بین مرکز آموزش علمی ‌کاربردی گرگان ۳ توانست مرکز برتر علمی کاربردی استان قرار بگیرد.