عمومی | سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران

صعود کوهنوردان شورای مرکزی و مهندسان عضو سازمان در استان بوشهر به قله دماوند

صعود کوهنوردان شورای مرکزی و مهندسان عضو سازمان در استان بوشهر به قله دماوند

در یک برنامه کوهنوردی دو تن از کارکنان شورای مرکزی به قله مرتفع دماوند صعود کردند.
به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی آقایان روح الله خانی و مهدی آقچه کهریزی روز پنج شنبه ۳۱ شهریور با همراه داشتن تجهیزات کوهنوردی و تدارک تمهیدات لازم موفق شدند قله ۵۶۱۰ متری دماوند را فتح و نشان اختصاصی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را در محل به اهتزاز درآورند.

روح الله خانی پیش از این نیز سال گذشته موفق به صعود به قله دماوند شده بود.

مهندس رجبی رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با ابراز خوشوقتی از ترویج ورزش همگانی در سازمان، این موفقیت را به ورزشکاران یاد شده تبریک گفته است.

گزارش دیگری از واحد روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر حاکیست گروه کوهنوردی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر متشکل از مهندس هادی زارع، مهندس محمد خسروی و مهندس مجتبی تجلی زاده با همراهی آقایان عبدالکریم دهدشتی (از پیشکسوتان کوهنوردی استان) و وحید حسینی پس از ۲ روز کوهنوردی و توقف در پناهگاههای واقع در طول مسیر از جمله پناهگاه تخت فریدون در ارتفاع ۴۴۰۰ متری مسیر پیش روی خود و همچنین شرایط جوی مختلف موفق شدند ظهر روز پنج شنبه مورخه ۲۴ مرداد قله ۵۶۷۱ متری دماوند را فتح نمایند و حکم صعود به قله زیبای دماوند را از فدراسیون کوهنوردی دریافت نمایند و افتخاری دیگر برای جامعه مهندسین نظام مهندسی بوشهر رقم بزنند. سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر این موفقیت را به اعضای گروه فوق تبریک و تهنیت گفته است.