عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

برگزاری مراسم اختامییه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج


مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ سرپرست معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه از برگزاری مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فرهنگی، ورزشی کارکنان دانشگاه خبر داد.

جلال پورانفرد بیان کرد: این جشنواره از تاریخ ۲۹مرداد لغایت ۱شهریور در شهر یاسوج برگزار شد که آقایان در ۶رشته ورزشی؛ والیبال، فوتسال، دارت، تیراندازی، شطرنج و تنیس روی میز و بانوان در ۴رشته ورزشی؛ دارت، تیراندازی، شطرنج و آمادگی جسمانی به رقابت پرداختند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه و همچنین از مسِئول ورزش کارکنان و کارشناسان پر تلاش ورزش دانشگاه، هدف از برگزاری این دوره از جشنواره ها و مسابقات را ایجاد شور و نشاط میان کارکنان و همچنین صمیمیت و رقابت سالم میان پرسنل عنوان کرد.

وی در پایان افزود:مسابقات ورزشی ضمن ایجاد آمادگی جسمی و روحی تاثیر بسزایی در عملکرد پرسنل خواهد داشت و همچنین در دنیایی که تغییر سبک زندگی و کم شدن فعالیت های بدنی به یک تهدید تبدیل شده توسعه ورزش وفعالیت های بدنی را می توان ابزار مناسبی برای افرایش سلامت وشادی مردم وکاهش آسیب ها تلقی کرد که در مجموع باعث کاهش هزینه ها برای شخص و جامعه میباشد.