عمومی | دانشگاه تهران

دیدار هیات اتحادیه هنرمندان هنرهای تجسمی کشور سوریه با مسئولان پردیس هنرهای زیبا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از معاونت بین‌الملل، هیات ۲۱ نفره اتحادیه هنرمندان هنرهای تجسمی کشور سوریه، ضمن حضور در پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران با مسئولان دانشکده هنرهای تجسمی دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این دیدار دکتر مصطفی گودرزی، رئیس دانشکده هنرهای تجسمی، ضمن خوش‌آمدگویی، به معرفی این دانشکده و هم‌چنین معرفی رشته‌های مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا پرداخت.
وی، با اشاره به برقراری صلح و امنیت در کشور سوریه، برای برقراری ارتباط محکم‌تر در زمینه‌های هنری، فرهنگی و علمی با این کشور ابراز امیدواری کرد.
سپس دکتر بیلراد ، معاون رئیس اتحادیه هنرمندان کشور سوریه، با تشکر از استقبال دانشکده هنرهای تجسمی، بخش‌های مختلف هنری کشور سوریه، فعالیت‌های هنری شهر دمشق و احیا مجدد هنرهای زیبا پس از جنگ تحمیلی را معرفی کرد.
هم‌چنین در ادامه مسئول روابط بین‌الملل دانشکده هنرهای زیبا سوریه، ضمن ابراز خشنودی و تشکر از پردیس هنرهای زیبا و دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه تهران، به فعالیت‌ها و همکاری‌های هنری سوریه در بخش فرهنگی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد.
در پایان این دیدار طرفین بر توسعه همکاری‌های بیشتر و تبادل اطلاعات تاکید کردند و هیات اتحادیه هنرمندان هنرهای تجسمی کشور سوریه، از بخش‌های مختلف دانشکده هنرهای تجسمی و پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران بازدید به‌عمل آوردند.