عمومی | دانشگاه فرهنگیان

جلسه هماهنگی آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸ استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، ظهرچهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ جلسه توجیهی عوامل اجرایی آزمون اصلح با حضور سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان، ناظر سازمان مرکزی و همکاران گرامی در پردیس علامه طباطبایی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر عبدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم به عوامل اجرایی برگزاری آزمون، گزارشی از روند برنامه ریزی و تمهید مقدمات برگزاری این آزمون به ناظر سازمان مرکزی ارائه کرد.

دکتر رمضانخانی، ناظر سازمان مرکزی ضمن ابلاغ سلام ریاست دانشگاه فرهنگیان به همکاران اردبیل، به حساسیت بالای آزمون به ضرورت برگزاری این آزمون با توجه به تاکیدات انجام یافته در دفترچه آزمون، برنامه درسی مصوب، سند تحول آموزش و پرورش و مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش اشاره کرد.

ناظر سازمان مرکزی به حضور مقام معظم رهبری  در دانشگاه فرهنگیان و پیشرفت های حاصل شده بعد از توصیه های سازنده ایشان و تلاش تک تک همکاران و در راس آنان ریاست دانشگاه فرهنگیان دکتر خنیفر اشاره و تصریح کرد: پایه و اساس هر کشوری نیروی انسانی آن است اگر بتوانیم نیروی انسانی سالم و صالح تربیت کنیم بنا به فرمایش دکتر خنیفر  می توانیم معلمی قیمتی نه به هر قیمتی تحویل جامعه بدهیم و رسیدن به این رسالت و هدف بزرگ با همکاری و همدلی تک تک همکاران و عزیزان محقق خواهد شد، باید تلاش شود دغدغه مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان و آینده نیروی انسانی تاثیرگزار در وزارت آموزش و پرورش را برآورده نماییم .

وی حمایت دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این مسیر را ضروری دانست.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بحث و بررسی برگزاری آزمون پرداخته و سئوالات خود در این خصوص را با ناظر کشوری در میان گذاشتند.

در پایان رمضانخانی از امکانات فراهم شده جهت برگزاری آزمون اصلح بازدید کرد.