عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید کارشناسان معاونت درمان از واحد بیماران بین الملل بیمارستان شریعتی

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان شریعتی، کارشناسان معاونت درمان دانشگاه امروز چهارشنبه ۳۰ مرداد ۹۸ از واحد پذیرش بیماران بین‌الملل (IPD) بازدید و فرایندهای این واحد را ارزیابی کردند. دکتر عباس‌آبادی مسئول گردشگری سلامت دانشگاه، یاسمین مولوی و فریبا آروین کارشناسان معاونت درمان دانشگاه استانداردهای پذیرش بیماران بین‌الملل (IPD) را بررسی کردند. در این بازدید دکتر عباس‌آبادی آماده‌سازی، تجهیز و تدوین مستندات را خوب توصیف کرد و گفت: همکاران در این بیمارستان کار را با جدیت دنبال کردند و پیشرفت در این مدت بسیار خوب بوده است.
دکتر کاظمی مسئول امور بین‌الملل بیمارستان شریعتی با تاکید بر خودارزیابی‌های بیمارستان گفت: ما سعی داریم از ابتدا با در نظر گرفتن بالاترین استانداردها، مشکلات دیگر بیمارستان‌ها در این زمینه را نداشته باشیم. دکتر کاظمی ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی رسمی این واحد و پذیرش بیماران، در مدت کوتاهی به بالاترین سطح انتظار دانشگاه برسیم.
کارشناسان معاونت درمان همچنین از بخش ارتوپدی بیمارستان و تجهیزات این بخش برای پذیرش بیماران بین‌الملل بازدید و در دیداری با دکتر مهر پور رئیس و دکتر رفعتی مدیر بیمارستان شریعتی درباره روند پذیرش بیماران گفت‌وگو کردند.
خبر: فرانک معصومی فرد
عکس: محمدمهدی ولی الهی