عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

ششمین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آغاز شد+تصاویر


ششمین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور تیم‌های از شهرستان‌های مختلف این استان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، ششمین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر پرویز یزدان‌پناه سرپرست دانشگاه، معاون توسعه مدیرت و منابع، معاون بهداشتی و دیگر مسئولان این دانشگاه با حضور تیم‌های از شهرستان‌های مختلف این استان آغاز شد.

سرپرست معاون توسعه مدیرت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از همکاری هیئت ورزش‌های همگانی گفت: بیش از ۵۰۰ ورزشکار در این جشنواره در قالب‌های تیم‌های مختلف ورزشی حضور دارند.

جلال پوران‌فرد با اشاره به اینکه این جشنواره در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود، افزود: در بخش آقایان ورزشکاران ۸ شهرستان استان در ۶ رشته تیمی و انفرادی شامل والیبال، فوتسال، دارت، تیراندازی، شطرنج و تنیس روی میز و بانوان در ۴ رشته ورزشی دارت، تیراندازی، شطرنج و آمادگی جسمانی رقابت می‌کنند

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از تاریخ ۲۹ مرداد لغایت یکم شهریور در شهر یاسوج برگزار می‌شود، ادامه داد: ایجاد نشاط جسمی و روحی و همدلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی برای خدمت به ولی نعمتان انقلاب از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

پوران‌فرد با تاکید بر اینکه اعتقاد داریم تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در هر رده‌ای جز سفیران سلامت دانشگاه هستند که خود و  خانواده آنان به عنوان سفیران سلامت در راه تندرستی و سلامت در جامعه گام بردارند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی تمامی تلاش خود را برای برگزاری مجدد این جشنواره‌ها با هدف کمک به سلامت جسمانی و روحی کارکنان بکار می‌گیرد.

انتهای پیام/