عمومی | دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

دانشگاه برگزار می نماید: سومین جشنواره مدیریت دانش

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در راستای تحقق اهداف مندرج در ماده ۲۵ آیین نامه اداری، استخدامی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه ها و اجرای برنامه عملیاتی مشترک دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور(HOP)، اقدام به برگزاری "سومین جشنواره مدیریت دانش" در قالب جشنواره های نظام پیشنهادات و ثبت تجارب می نماید.

گفتنی است ثبت پیشنهادات از طریق سامانه نظام پیشنهادات به آدرس http://sus.behdasht.gov.ir می باشد و همکاران می توانند پیشنهادات مرتبط با جشنواره را تا تاریخ ۳۰ آذرماه ۹۸ ارسال نمایند.
همچنین در خصوص ثبت تجارب همکاران می توانند ضمن مراجعه به سامانه نظام ثبت تجارب به نشانی http://exm.behdasht.gov.ir ، نسبت به ثبت تجارب منجر به موفقیت یا عدم موفقیت خود اقدام نمایند.
لازم به ذکر است تجاربی ملاک انتخاب برای جشنواره خواهد بود که تا تاریخ ۳۰ آذرماه ۹۸ در سامانه مزبور توسط داوران کشوری مورد ارزیابی قرار گرفته و امتیاز لازم را کسب نموده باشند.
پس از داوری از تعدادی از تجارب و پیشهادات برتر تجلیل و این موارد به عنوان پیشنهادات و تجارب برتر به جشنواره تاپ که هرساله توسط مرکز توسعه سازمان و تحول اداری وزارت متبوع برگزار می گردد اعلام خواهد شد.
همکاران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پوستر جشنواره و یا به وب سایت مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری به آدرس الکترونیکی www.mdo.behdasht.gov.ir مراجعه نمایند.