عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

بازدید معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از پروژه‌های عمرانی


دکتر کرمی معاون بهداشتی دانشگاه به اتفاق دکتر خیراندیش رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان، از پروژه‌های عمرانی این شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید که مسئول واحد ساختمان مرکز بهداشت شهرستان همدان و مهندس ناظر این واحد نیز حضور داشتند دکتر کرمی از نزدیک در جریان روند پیشرفت و کیفیت اجرای ۶پروژه در حال احداث این شهرستان مشتمل بر مرکز خدمات جامع سلامت نواب، امام حسن مجتبی(ع)، بهشتی، اعتمادیه و سعدی قرار گرفت و در ادامه از پروژه بازسازی مرکز خدمات جامع سلامت امام حسین (ع) نیز بازدید کردند.

گفتنی است معاون بهداشتی دانشگاه ضمن رصد کمّ و کیف اجرای امور، از اقدامات انجام شده ابراز خرسندی کرد.

در ادامه دکتر خیر اندیش با اشاره به اینکه پروژه‌های شهری در حال احداث و یک پروژه تعمیرات اساسی این شهرستان مشمول برنامه‌های عمرانی طرح تحول نظام سلامت هستند، اظهار داشت: فاز اول این طرح‌ها شامل مرحله سفت‌کاری در سال ۹۷ به پایان رسیده‌است و با پیگیری‌های مستمر اجرای این پروژه‌ها در سال جاری، پیش بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک آماده بهره‌برداری شوند.

سپس احمدی مهندس ناظر پروژه‌ها گفت: تمام تدابیر فنی و ایمنی مطابق مباحث ملی ساختمان به لحاظ پایداری گود، اجرای اسکلت فلزی، انتخاب نوع مصالح و کنترل کیفیت تست‌های بتن و جوش، ایجاد سازه نگهبان، اجرای بتون و به‌کارگیری اجزای غیر سازه‌ای مانند جان‌پناه و اجرای وادار در دیوارهای داخلی و خارجی مطابق آیین نامه ۲۸۰۰زلزله ایران رعایت شده است.

وی افزود: نظارت مستمر بر حسن اجرای کار از سوی مهندسین دفتر فنی دانشگاه و ناظرین مقیم در مرکز بهداشت شهرستان همدان با جدیّت دنبال می‌شود.

در حاشیه این بازدید دکتر کرمی ‌با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت نواب و شهرک بهشتی نحوه ارائه خدمت در این مراکز را بررسی کرد.