عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

نشست دوستانه رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با خبرنگاران برگزار شد

نشست صمیمی دکتر منوچهر مهرام، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قزوین با خبرنگاران حوزه سلامت رسانه های مختلف قزوین به مناسبت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران برگزار شد.

این نشست، با حضور ۴۰ تن از خبرنگاران رسانه های  استان، در دفتر رییس دانشگاه برگزار شد و پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، محمدحسن ارداقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه، ضمن تبریک روز خبرنگار و خوش آمدگویی به شرکت کنندگان، خبرنگاران را بازوی توانمند حوزه سلامت در عرصه آگاهی بخشی به مردم دانست و از همراهی رسانه ها با دانشگاه علوم پزشکی قزوین قدردانی کرد.

دکتر منوچهر مهرام، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در این نشست با تبریک روز خبرنگار، گزارشی از وضعیت حوزه سلامت استان از جمله پروژه های عمرانی در حال اجرا ارایه کرد و افزود: بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین به عنوان بزرگ ترین پروژه درمانی استان در حال ساخت است و همچنین کار ساختمانی مرکز رادیوتراپی به تمیزکاری رسیده است و خدا را شکر مانعی در کار نیست و مراحل سختِ کار به اتمام رسیده است.

رییس دانشگاه با اشاره به خرید دستگاه های رادیوتراپی گفت: دستگاه ها، خریداری شده است و یکی از آن ها، در گمرک منتظر ترخیص است و دستگاه دوم نیز طی یک سال آینده وارد خواهد شد.

نشست دوستانه دکتر مهرام با خبرنگاران، با پخش نماهنگی از فعالیت و همراهی خبرنگاران با دانشگاه ادامه یافت و خبرنگاران ضمن بیان دیدگاه های خود، خاطراتی از همکاری و ارتباط خود با دانشگاه را بیان کردند.

در پایان این برنامه، با اهدای لوح سپاس و هدیه به خبرنگاران حوزه سلامت از آنان به خاطر یک سال فعالیت و اطلاع رسانی بخش حساس سلامت تجلیل شد.

گفتنی است، مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه سلامت بنا به فشردگی برنامه های دستگاه های اجرایی استان به مناسبت روز خبرنگار، با یک هفته تاخیر، روز پنج شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ برگزار شد.