عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید سرزده معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان فارابی

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، دکتر قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه دکتر علیرضا عسگری، مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان این وزارتخانه در راستای بازدیدهای دوره ای از بیمارستان ها روز پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ به صورت سرزده از بیمارستان فارابی بازدید کردند.
هیئت بازدید کننده، به اتفاق دکتر محمدرضا اکبری، رئیس بیمارستان و مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه ابتدا در اورژانس بیمارستان فارابی حضور یافته و از نزدیک در جریان نحوه ی تریاژ و ارائه خدمات در بزرگترین اورژانس چشم پزشکی کشور قرار گرفتند.
دکتر جان بابایی هدف از حضور در بیمارستان فارابی را اطلاع از روند پیشرفت پروژه های زیربنایی همچون پروژه در حال ساخت مرکز آکادمیک این بیمارستان، هتلینگ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و آسانسورها دانست و در ادامه این بازدید نکاتی را در خصوص بخش IPD و توسعه گردشگری سلامت مطرح کرد.
گفتنی است در این بازدید دکتر مهدی صنعتکار، معاون اجرایی، دکتر آرش میرمحمد صادقی، معاون درمان، سعید مرادی، مدیر، شادی رضائی، مدیر پرستاری و چند تن از مسئولین بیمارستان فارابی نیز حضور داشتند و به سوالات هیئت بازدید کننده پاسخ دادند.
خبر و عکس: سید عباس قاضی میرسعید