عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

آمادگی دانشگاه ابن سینا برای همکاری با استانداری به منظور فعالتر شدن سمن های سلامت


دکتر سعید بشیریان در نشست استاندار با سازمان های مردم نهاد استان همدان گفت: هم افزایی خوبی بین مسئولان و انجمن های مردم نهاد در حوزه سلامت وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا در همدان به نقل از روابط عمومی معاونت درمان، در نشست استاندار همدان با سازمان های مردم نهاد استان که حضور مجموعه های مردم نهاد حوزه سلامت در این نشست پررنگ بود، دکتر سعید بشیریان به نمایندگی از گروه های مردم نهاد استان در عرصه سلامت گفت: هدف ما این است که از ظرفیت های اجتماعی به منظور فرهنگ سازی در حوزه سلامت استفاده کنیم.

مدیر عامل انجمن اوتیسم ادامه داد: در بین مجموعه های مردم نهاد حوزه سلامت و مسئولان این حوزه هم افزایی و همکاری خوب و صمیمانه ای برقرار است و این موضوع آثار مثبتی در ارائه خدمت به مردم داشته است.

دکتر بشیریان افزود: استفاده مراکز دولتی از ظرفیت های مجموعه های مردم نهاد می تواند راه دستیابی به اهداف را در جامعه هموار کرده و به شکوفایی کشور کمک نماید.

در پایان این برنامه با حضور دکتر بشیریان، دکتر مجید حمیدی، غلامرضا حاج ولیئی و خانم دکتر مژده شکری از فعالیت های مهندس آزاد بخت معاون سیاسی امنیتی، دکتر نادری فر مدیر کل امور اجتماعی وخانم عسگری از کارشناسان امور اجتماعی استانداری با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

در حاشیه این برنامه قند خون استاندار، معاون سیاسی امنیتی استانداری و جمعی از شرکت کنندگان  با حضور در اتوبوس دیابت مستقر در محوطه استانداری اندازه گیری شد و آموزش های لازم به مراجعین ارائه داده شد.