عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان

مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه با مشاور سازمان انرژی اتمی کشور دیدار کرد

عزیز کلهر/ وب دا

دکتر علی فرهادی مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان به منظور بررسی راه اندازی آزمایشگاه جامع استان با محمد صادق لو مشاور سازمان انرژی اتمی کشور و نماینده تام الاختیار دکتر صالحی در مناطق سیل زده دیدار کرد.
به گزارش وبدا لرستان، در این دیدار دکتر موحد پور معاون توسعه وپشتیبانی استانداری لرستان، دکتر پزشکی معاون درمان دانشگاه، مهندس امیر مظفری مسئول قرار گاه مهندسی، جهادی شهید مصطفی احمدی روشن، دکتر محمد حسین پرکره مسئول کمیته رهایی از بحران ، و تنی چند از مسئولین دستگاه های خدمتگزار در استانداری لرستان نیز حضور داشتند.
مدیر کل حوزه ی ریاست دانشگاه در این نشست اظهار داشت: سردار صادق لو، دکتر موحد پور و مهندس مظفری منشاء خدمات ارزشمند در استان لرستان بوده اند و در زمان بحران سیل گام به گام خدمات شایسته ای را به مردم ارائه کرده اند که این خدمات در حافظه مردم و مسئولین استان همیشه ثبت خواهد شد.
دکتر فرهادی با اشاره به راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه جامع در خرم آباد، افزود :همواره از گذشته نیاز به ایجاد آزمایشگاهی جامع درمانی تحقیقاتی و آموزشی در مرکز استان لرستان وجود داشته است که این آزمایشگاه قرار است در آینده نه چندان دور، در مجتمع پردیس خرم آباد ایجاد و تجهیز شود.
وی خاطر نشان کرد :اقدام سردار صادق لو را منشا خدمت به مردم لرستان می دانیم و این گونه خدمات را دانشگاه علوم پزشکی لرستان ارزشمند می داند.
در ادامه دکتر پزشکی معاون درمان دانشگاهدبا تشریح اهمیت ایجاد آزمایشگاه جامع در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نیاز ایجاد آزمایشگاهی جامع را همواره به عنوان مرکز درمانی تحقیقاتی و آموزشی حس کرده ایم که با ایجاد آزمایشگاه جامع می توانیم نظارت بر دیگر آزمایشگاه ها را داشته باشیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد : با ایجاد این آزمایشگاه می توانیم در ابعاد تحقیقاتی، نظارتی و اقتصاد درمان گام هایی موثر برداریم که تعاریف فوق در راستای خدمت به مردم می باشند.
در ادامه سردار صادق لو با تشریح خدمات به سیل زدگان استان لرستان گفت: ما به دنبال ایجاد آزمایشگاهی جامع تحقیقاتی و درمانی آموزشی در استان لرستان هستیم و با همکاری های ثمر بخش دکتر علی فرهادی، استانداری لرستان و دکتر موحد پور با برآورد هزینه قصد داریم یک مرکز جامع آزمایشگاهی تحقیقاتی درمانی و آموزشی‌ را در اسرع وقت با پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پردیس خرم آباد ایجاد کنیم.