عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

دریافت لوح تقدیر از دست وزیر بهداشت

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با دریافت لوح تقدیر از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد تجلیل قرار گرفت.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان در اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی  سراسر کشور با حضور دکترجهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی  وزارت بهداشت در چهاردهمین روز از مردادماه ۹۸ در سالن همایش های رازی مورد تجلیل قرار گرفت.
گفتنی است، در متن لوح تقدیر دکتر سعید نمکی خطاب به درخشان آمده است، خدمت به خلق با نیت رضایت خالق، ‌موهبتی است برای انسان های وارسته ای که راستای فکر و اندیشه شان کسب رضایت معبود یگانه است. از آنجا که رشد و بالندگی هر جامعه در گروه اطلاع رسانی صحیح و به هنگام است،‌ پیام رسانی موثر راهگشای فردایی روشن و موجب اعتماد و مشارکت هرچه بیشتر در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی است.
بدینوسیله از زحمات ارزشمند و خدمات صادقانه جنابعالی در اطلاع رسانی شفاف و صحیح برنامه های سلامت نوروزی هفته سلامت و برگزاری روز ارتباطات و روابط عمومی و اجرای کمپین فشار خون در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.
از درگاه احدیت، برای شما سرور، سلامت و سعادت روزافزون آرزومندم.